اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 قم:

بوستان حکمت در قم به بهره برداری رسید

شهردار منطقه 6 قم گفت: بوستان حکمت با مساحتی بالغ بر 6 هزار متر مربع در منطقه شش به بهره برداری رسید.

بوستان حکمت در قم به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی با اشاره به اینکه منطقه 6 قم از نظر سرانه فضای سبز یکی از مناطق محروم است، اظهار داشت: پروژه بوستان حکمت از ابتدای سال جاری با هدف توسعه سرانه فضای سبز و ایجاد امکانات تفریحی برای شهروندان اجرا شده و در شهریور سال جاری به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: بوستان حکمت بیش از 6 هزار متر مربع مساحت دارد و با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال در انتهای بلوار توحید، خیابان حکمت شمالی احداث و به بهره برداری رسیده است.

شهردار منطقه 6 قم بیان داشت: زمین بازی کودکان(کمپلکس بازی)، و وسایل ورزشی، آلاچیق، زمین بدمینتون، 7 سکوی نشیمن، 22 نیمکت و نورپردازی از جمله امکانات بوستان حکمت هستند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای 3 هزار و 500 متر مربع چمن، 100 متر مربع گل فصلی، 150 متر مربع درختچه و انواع پرچین از زیرساخت‌های این بوستان هستند.

رسولی عنوان داشت: در حال حاضر دو بوستان خیابان ثامن‌الائمه و خیابان همّت در دست اقدام است و تا پایان فصل پاییز به بهره برداری خواهد رسید.

وی ابراز داشت: همچنین در راستای توسعه سرانه فضای سبز منطقه و بهبود سیما و منظر شهری دو قطعه از مجموعه فضای سبز رمپ و لوپ بلوار حضرت معصومه(س) به مساحت 1500 متر مربع بهسازی شده و کاشت درخت، درختچه، گل و چمن در آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/2258/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول