اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

معامله‌کنندگان با آرمان‌های دفاع مقدس ذلیل می‌شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی امروز نگاه و تفکرش این باشد که از آرمان‌های دفاع مقدس کوتاه آمده و بر سرآن معامله کند انقلاب او را ذلیل و خوار می‌کند.

معامله‌کنندگان با آرمان‌های دفاع مقدس ذلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار جواد کریمی قدوسی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان کاشان در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با تبریک این هفته به ملت قهرمان ایران اسلامی اظهار داشت: دفاع مقدس از این منظر مقدس است که ریشه‌های آن را اسلام ناب محمدی تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حساس‌ترین صفحات تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی صفحات درخشانی است که پیروزی ملت ایران را در خودش ثبت و ضبط کرده است که یکی از این صفحات درخشان که همچون برگ زرینی در انقلاب اسلامی می‌درخشد هفته دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر فعالیت‌های فرهنگی در عرصه انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: هر فعالیت و تلاشی به ویژه در فضای فرهنگی کشور زمانی تأثیرگذار است که ریشه آن در حادثه مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تعریف شده باشد.

کریمی یادآور شد: جوهره و آرمان‌ انقلاب اسلامی و همچنین اساس و پایه این نهضت بزرگ و باور و ایمان امام راحل در برانگیختن مردم برای حضور در میدان چیزی به غیر از آرمان‌های اسلام ناب محمدی نبوده است.

وی افزود: رمز جاودانگی، ایستادگی، مقاومت، بشارت، حفظ عزت و امنیت ملی و به دست آوردن آبروی به تاراج رفته دوران تاریک کشور، انسجام بین آحاد ملت و نفوذ کلام انقلاب اسلامی در جهان به ویژه بین مسلمانان و سرنوشت‌ساز بودن مواضع جمهوری اسلامی در فضای جهانی و بین‌المللی است که اگر تمام این فضائل را در ملت ایران جمع کنیم به همان فضلیت‌های تعریف شده یعنی اسلام ناب محمدی می‌رسیم.

وی با بیان اینکه، اسلام ناب پیروان خودش را به گونه‌ای تربیت می‌کند که نگاه جهانی به مسائل بین‌المللی داشته و آرمان‌هایشان فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تربیت انسان‌ها توسط اسلام ناب محمدی به گونه‌ای است که فطرت‌ها را تربیت می‌کند و قدرت ملت ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

کریمی با اشاره به اینکه در تاریخ 33 ساله رقیبی پیدا نمی‌شود که ادعا کرده باشد در برابر انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است بیان داشت: تاکنون هر قدرتی در جهان که برای مصاف ملت قهرمان ایران به پا خواست بر خاک مذلت نشست.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌توانید پیدا کنید که برخاسته از داخل نظام بوده و صاحب قدرت، عزت، عظمت و جایگاه و آبرویی باشد و بخواهد خودش را به رخ ملت و دفاع مقدس بکشد و یا پنجه در پنجه امام بیاندازد این‌ها همه از راز و رمز انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، همه آرمان‌های انقلاب اسلامی را دست‌یافتنی دانست و تأکید کرد: به شرطی به آرمان‌های انقلاب می‌رسیم که با آرمان‌های انقلاب به میدان آمده باشیم.

وی تأکید کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی دست‌یافتنی است به شرطی که مسئولان کشور بر سر آرمان‌های دفاع مقدس کوتاه نیایند و با احدی  معامله نکنند.

کریمی با اشاره به اینکه، اگر کسی امروز هم نگاه و تفکرش این باشد که از آرمان‌های دفاع مقدس کوتاه آمده و بر سر آن معامله کند انقلاب او را ذلیل و خوار می‌کند متذکر شد: عزت، آبرو و امنیت امروز ما از امام و شهدا است و امروز برترین عزت متوجه کسانی است که پرچم انقلاب اسلامی را به اهتزاز در آورده‌اند.

وی اضافه کرد: همه عزت و آبروی ما از حوزه‌های علمیه، شهدا و در رأس همه، شهید بهشتی‌ها و باهنرها و کسانی است که در مکتب این افراد تربیت شدند و به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول