اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان خبر داد

جابجایی نزدیک به 10 هزار دانشجوی زاهدانی در آغاز مهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان گفت: این سازمان از ابتدای مهرماه تاکنون به همت کارکنان خود تعداد 9 هزار و 800 نفر از دانشجویان جدید الورود را جابه‌جا کرده است.

جابجایی نزدیک به 10 هزار دانشجوی زاهدانی در آغاز مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، خدابخش کوهکن اظهار داشت: این سازمان با توجه به وظایفی که به عهده دارد در تلاش است تا با استفاده از  ظرفیتهای موجود در خدمت شهروندان باشد.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان از تاریخ 20 شهریور ماه سال جاری و همزمان با شروع به کار ستاد استقبال از مهر در کنار سایر ادارات و سازمانهای ذیربط و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به انجام وظایف تعریف شده خود اقدام می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان گفت: این سازمان از ابتدای مهرماه تاکنون به همت کارکنان خود تعداد 9 هزار و 800 نفر از دانشجویان جدید الورود را به اتفاق خانواده هایشان بصورت شبانه‌روزی از مبادی ورودی شهر جابجا نموده که از این مقدار تعداد 7 هزار و 200 نفر از پایانه‌های مسافربری، تعداد یک‌هزار و 500 نفر از ایستگاه راه‌آهن و تعداد یک‌هزار و 100 نفر از فرودگاه زاهدان به سایر نقاط شهر منتقل شده‌اند.

کوهکن با اشاره به نحوه جابجایی دانشجویان در سنوات گذشته گفت: در سالهای قبل امر جابجایی دانشجویان جدید الورود توسط سرویس‌های دانشگاه های مربوطه انجام می‌شد اما امسال این موضوع به عهده ی تاکسیرانان زحمتکش گذاشته شد و خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امر جابجایی این عزیزان به مقصد دانشگاه‌های ملی، پیام نور، آزاد، علوم پزشکی، علوم قرآنی و سایر مراکز عالی با نظم و ترتیب خوبی به انجام رسید.

وی از نظارت دقیق بر عملکرد تاکسیرانان و نحوه سرویس‌دهی آنان خبر داد و گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان گرامی و به منظور انجام خدمات بهتر و مطلوب تر موضوع نظارت مستمر بر عملکرد تاکسیرانان و کنترل نرخهای کرایه ی تاکسی ها همچون سالهای گذشته در دستور کار قرار گرفته است که این امر از طریق گشتهای سازمان تاکسیرانی و بصورت شبانه‌روزی و جدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/75005/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول