اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

گلستان میزبان جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین می‎شود

استاندار گلستان از برگزاری جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به میزبانی استان خبر داد.

گلستان میزبان جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری استان و پانزدهمین جشنواره شهید رجایی گلستان اظهار داشت: جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به میزبانی گلستان در برنامه‎های روز جهانگردی سازمان بین‎المللی گردشگری «UNWT» به ثبت رسیده است که این امر می‎تواند به توسعه گردشگری گلستان کمک کند.

وی تصریح کرد: آغاز جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین از سطح استانی انجام گرفت که پس از 2 سال میزبانی در گلستان، اکنون در فهرست جشنواره بین‎المللی قرار گرفت.

جشنواره اقوام ایران زمین باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

استاندار گلستان تاکید کرد: جشنواره اقوام ایران زمین یکی از برندهای استان به شمار می‎رود که باید هر سال برای باشکوه‌تر برگزار شدن آن نسبت به سال‌های گذشته اهتمام شود.

حضور نماینده یونسکو در اختتامیه جشنواره اقوام ایران زمین

قناعت از حضور نماینده یونسکو در اختتامیه جشنواره اقوام ایران زمین در گلستان خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره 11 مهرماه در گلستان برگزار می‎شود بنابراین این انتظار وجود دارد که دستگاه‎های اجرایی استان در برگزاری باشکوه این مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

وی در خصوص جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره شهید رجایی در گلستان برگزار می‎شود که از 61 دستگاه اجرایی استان تعداد 44 دستگاه شرکت کرده‌اند و 12 دستگاه نیز به دلیل نقص پرونده از حضور در این جشنواره بازماندند.

استاندار گلستان با بیان اینکه بیشتر دستگاه‎های اجرایی استان به رتبه‎های عالی دست پیدا کرده‌اند، افزود: در این جشنواره شاهد ارتقای عملکرد دستگاه‎ها به بیش از 54 درصد بودیم و این ارزیابی عملکرد به صورت الکترونیکی انجام شده و بر اساس معیارها و شاخص‎های پیش‎بینی صورت گرفته است.

قناعت در خصوص شاخص‎های عمومی و اختصاصی دستگاه‎ها در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: ارتقای کارآمدی، بهره‎وری و پاسخگویی، دولت الکترونیک و شفافیت عملکرد دستگاه‎های اجرایی از جمله شاخص‌های انتخاب دستگاه‎ها بوده است.

تعداد دستگاه‎های شرکت‎کننده در جشنواره شهید رجایی در مقایسه با سال‎های گذشته رو‌ به رشد بوده است 

وی از انتخاب کارشناسان برتر در این جشنواره خبر داد و یادآور شد: آمار دستگاه‎های شرکت‎کننده در جشنواره شهید رجایی در مقایسه با سال‎های گذشته رو‌ به رشد بوده است که انتظار است این مهم در سال‎های آینده شاهد مشارکت صددرصدی دستگاه‎های اجرایی استان در این زمینه باشیم.

استاندار گلستان یکی از کلیدی‎ترین اهداف جشنواره شهید رجایی را آگاهی مردم از عملکرد دستگاه‎های اجرایی برشمرد و عنوان کرد: شفافیت عملکرد دستگاه‎ها ضریب اعتماد عمومی را افزایش خواهد داد همچنین تشویق مدیران و کارمندان به ارائه خدمات بهتر، انجام کار سیستمی و تقدیر از دستگاه‎های برتر از جمله اهداف این جشنواره است.

انطباق نتایج عملکرد با نظام توزیع اعتبارات استانی از ویژگی‎های جشنواره شهید رجایی است 

قناعت گفت: انطباق نتایج عملکرد با نظام توزیع اعتبارات استانی یکی از ویژگی‎های جشنواره شهید رجایی است که باید دستگاه‎هایی که در این زمینه مثبت عمل کردند به طور ویژه تقدیر شود.

وی توجه به افزایش باور مدیران نسبت به 10 برنامه تحول اداری را یکی از اقدامات زیربنایی دانست و گفت: دستگاه‎های اجرایی استان باید در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند تا شاهد رشد و پیشرفت استان در زمینه‎های مختلف باشیم.

انتهای پیام/83001/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول