اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان قم:

جوانان بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌اند

جانشین سپاه استان قم گفت: جوانان امروز ایران همچون جوانان دیروز بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌اند و هیچ‌گاه نخواهند گذاشت دشمنان به این مملکت دست‌درازی کنند.

جوانان بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی با اشاره به برگزاری هر ساله نمایشگاه یاد یاران در هفته دفاع مقدس در استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه در حقیقت گوشه‌ای از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ را به نسل امروز منتقل کرده و فرهنگ دفاع مقدس را با توجه به ویژگی‌های خود برای جوانان امروز ایران زمین تبیین می‌کند.

وی افزود: باید بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از بازدیدکنندگان تغییرات لازم را در نمایشگاه دفاع مقدس به وجود آورد و همین رویه هم در سپاه علی بن ابیطالب(ع) وجود دارد.

جانشین سپاه استان قم با بیان اینکه ارتقای کیفی نمایشگاه یاد یاران هر ساله با دقت بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرد، عنوان داشت: پیش از شروع هفته دفاع مقدس، نهادها و اداراتی که مایل به همکاری در برگزاری نمایشگاه هستند، به سپاه معرفی می‌شوند و هماهنگی لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: امسال تصمیم گرفته شد به منظور ارائه خدمات بهتر و آسان‌تر به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان، نمایشگاه دفاع مقدس در منطقه غدیر برگزار شود، هرچند به نظر می‌رسد رضایت‌مندی مردم بیشتر شده اما منتظر نتایج نظرسنجی‌های دوره‌ای می‌مانیم.

حافظی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ایران و ارتباط آن با تاثیرگذاری نمایشگاه دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی دارای اهداف فراوانی از جمله آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی مردم و نیز اتحاد و همدلی، انسجام ملی، مشارکت مردم در همه امورات مردم به کشور و حضور آنها در مناسبت‌های مذهبی و ملی در کنار تقویت روحیه معنوی است.

جانشین سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) اردوهای راهیان نور و افزایش استقبال مردمی از آنها را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها و نیز هماهنگی مردم با آنها نشان می‌دهد که تا چه میزان به اهداف مورد نظر انقلاب دست یافته‌ایم؛ حضور بی‌بدیل و مثال‌زدنی جوانان در این‌گونه برنامه‌ها گویای موفقیت خوبی در این زمینه است.

وی ابراز احساسات و علاقه وافر مردم ایران به مقام معظم رهبری را ستودنی دانست و گفت: این امر در کنار استقبال از سایر برنامه‌های مذهبی و مناسبتی نشان می‌دهد که جوانان امروز ایران همچون جوانان دیروز بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌اند و هیچ‌گاه نخواهند گذاشت دشمنان به این مملکت دست‌درازی کنند.

انتهای پیام/78002/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول