اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مطرح کرد

استفاده از روش‌های علمی برای کاهش آسیب‌های اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: باید برای حل مشکلات اعتیاد و کاهش آسیب‌های این پدیده خانمان‌سوز از روش‌های علمی استفاده کرد.

استفاده از روش‌های علمی برای کاهش آسیب‌های اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ماشاالله صادقی صبح امروز در نخستین همایش پیشگیری از اعتیاد با رویکرد علمی گفت: مشهد و استان خراسان رضوی با ظرفیت‌های علمی که دارا هستند می‌توانند در زمینه پیشگیری از اعتیاد پیشتاز باشند به این شرط که از ظرفیت‌ها استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مواد مخدر و آسیب‌های آن به دلیل این‌که ارتباط مستقیم با انسان دارند باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند تا بتوان از آسیب‌های آن‌ها در سطح جامعه کاست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی تصریح کرد: در کشورهای غربی از افراد باهوش و اتاق فکرهای قوی با صرف هزینه‌های زیاد برای افزایش میزان آسیب‌های اعتیاد در جامعه ما استفاده می‌کنند و در این راستا در کشور ما نیز باید به همین ترتیب رفتار کرد.

وی عنوان کرد: به این معنی که برای کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی اعتیاد در جامعه از روش‌های علمی باید استفاده کرد و با همین روش به مقابله با کشورهای غربی پرداخت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی تاکید کرد: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از طریق روش‌های علمی و بررسی‌های دانشگاهی یکی از بهترین روش‌هایی است که به واسطه آن می‌توان آسیب‌های موجود در جامعه را به شدت کاهش داد.

وی با اشاره به این‌که برای حل تمام مقولات اجتماعی باید همزمان از علم و اجرا استفاده کرد، تصریح کرد: در زمینه‌هایی مانند اعتیاد نیز جای کار زیادی وجود دارد که می‌توان با کمک محققان به آن‌ها پرداخت.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول