اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان:

خرید و فروش طلا در بازار اصفهان روال عادی دارد

نایب رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر استان اصفهان از عادی بودن خرید و فروش طلا در بازار اصفهان خبر داد و گفت: تغییر قیمت‌ها در بازار سکه و طلا سبب ایجاد اختلالی در بازار خرید و فروش طلا نشده است.

خرید و فروش طلا در بازار اصفهان روال عادی دارد

علی زمرد‌پوش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار خرید و فروش طلا اظهار داشت: در حال حاضر خرید و فروش طلا در بازار اصفهان عادی بوده و تغییر قیمت‌ها سبب ایجاد تغییر در بازار خرید و فروش طلا نشده است.

وی اضافه کرد: شغل طلا‌فروشی نیز مانند سایر شغل‌ها بالا و پایین دارد و باید بالا و پایین رفتن قیمت‌ها را در این بازار بپذیریم.

نایب رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر استان اصفهان تصریح کرد: تغییر قیمت‌ها در بازار سکه و طلا سبب ایجاد اختلالی در بازار خرید و فروش طلا نشده است.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که وضعیت بازار طلا در آینده به چه صورت است، ادامه داد: اکنون نمی‌توان وضعیت بازار را پیش‌بینی کرد، اما در وضعیت کنونی خرید و فروش سکه و طلا به صورت عادی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، گفتنی است طی روز‌های اخیر برخی از طلا‌ فروشی‌های اصفهان از خرید طلا به دلیل نوسانات بازار خودداری می‌کردند.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول