اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری نشست مشاوره خانواده پایدار با حضور عاکفی

نشست مشاوره خانواده پایدار با حضور اسماعیل عاکفی روز یکشنبه هفتم مهرماه در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

برگزاری نشست مشاوره خانواده پایدار با حضور عاکفی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، سید رضا موسوی با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: پایین آمدن آمار ازدواج، بالارفتن آمار طلاق و افزایش زندگی‌های مجردی، از مهم‌ترین تبعات و آسیب‌های رواج سبک زندگی غیراسلامی در کشور ما است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 سبک زندگی ایرانی اسلامی را برپایه الگوگیری از سبک زندگی بزرگان و پیشگامان دین مبین اسلام دانست و ادامه داد: افراد جامعه باید تلاش کنند ملاک‌ها و معیارهای زندگی خود را به زندگی‌های واقعی ائمه و معصومان نزدیک کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه جامعه ما روز به روز از سبک ایرانی اسلامی دورتر می‌شود، اگر چه نمی‌توانیم در این زمینه درصدی را اعلام کنیم اما بر اساس شواهد موجود و شرایط جامعه می توان گفت ایرانیان در زندگی‌های اجتماعی و خانوادگی خود کمتر از الگوهای دینی خود تبعیت می‌کنند.

مدیر فرهنگسرای ولاء ادامه داد: در همین راستا فرهنگسرای ولاء با مشارکت مجتمع کتابخانه‌ای شیخ کلینی(ره) در نظر دارد برای چهارمین بار نشست مشاوره‌ای سبک زندگی ایرانی اسلامی را با حضور اسماعیل عاکفی با موضوع «خانواده از نظر قرآن» برگزار کند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 گفت: اسماعیل عاکفی، کارشناس رادیو قرآن و دارای مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث و مدرس دانشگاه است.

وی در توضیح مباحث این برنامه بیان داشت: در این جلسات موضوعات مختلفی چون آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، تربیت صحیح  فرزندان ، نحوه تعامل با کودکان و نوجوانان و چگونگی مواجهه با مشکلات در خانواده مطرح می‌شود.

موسوی در پایان متذکر شد: چهارمین دوره این نشست روز یک شنبه هفتم مهر ساعت 16 در سالن حضرت ولیعصر(عج) فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، علاقمندان برای شرکت در این جلسات گروهی و انفرادی می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول