اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

فرهنگ دفاع مقدس تأثیر شگرفی بر فرهنگ جهان داشته است

فرمانده سپاه‏ شهرستان شاهرود گفت: تهاجم گسترده فرهنگی دشمن به فرهنگ ناب اسلام و دفاع مقدس نشان از آن دارد که تأثیر بسیار شگرف این فرهنگ بر جامعه ما و دنیا نمود یافته است.

فرهنگ دفاع مقدس تأثیر شگرفی بر فرهنگ جهان داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دیزج برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره)، به پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشار ه کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به اذن الهی اتفاق افتاد و تمام معادلات جهانی را بر هم زد و سبب ایجاد نظامی جدید در دنیا بر پایه دین الهی و نه اومانسیم شد.

وی افزود: دشمن از همان ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی به دنبال سرنگونی آن بود و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا انقلاب نوپای اسلامی را نابود کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: از ترور و ایجاد جنگ داخلی گرفته تا تحمیل جنگ هشت ساله و تحریم‌ها و توطئه‌های ریز و درشت برای نابودی این انقلاب از سوی دشمنان این انقلاب انجام شد.

وی تصریح کرد: تمام این دشمنی‌ها تاکنون به جایی نرسیده و فقط ملت ما را منسجم، محکم و متحد و آماده‌تر از گذشته کرده است.

مطهری بیان کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله یک نعمت بزرگ برای ما بود تا به واسطه آن به خودباوری برسیم و «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور برسانیم و دنیا را متوجه قدرت خود کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس اکنون انقلاب را به جلو هدایت می‌کند، افزود: فرهنگ دفاع مقدس باعث پیشرفت‌های زیادی در طول این سال‌ها برای کشور شده که هر کدام برکات فراوانی داشته است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: اوضاع امروز ما نشان از پشتوانه خون هزاران شهید، جانباز، اسیر و ایثارگر دارد که با توسل، توکل و اتکا به توان خود موفق به پیروزی‌های زیادی شده و این پیشرفت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دشمن امروز با توجه به تجربه‏‌هایی که کسب کرده، در تلاش است تا با جنگ فرهنگ و با فشار به متحدان جمهوری اسلامی و تضعیف قدرت انقلاب اسلامی در جهان به اهداف شوم خود دست یابد.

مطهری تأکید کرد: در این شرایط، وظیفه همه ما این است که توطئه‌های دشمنان را خوب بشناسیم و برابر آن تصمیم درست و منطقی و با تدبیر اتخاذ کنیم و گوش به فرمان ولایت که قطب‏‌نمای ما در راه درست است، باشیم.

وی بیان کرد: تهاجم گسترده فرهنگی دشمن به فرهنگ ناب اسلام و دفاع مقدس نشان از آن دارد که تأثیر بسیار شگرفی این فرهنگ بر جامعه ما بلکه در کل دنیا داشته است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا بیان شود تا این فرهنگ در جامعه نسل به نسل منتقل و سبب بیمه شدن این انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان شود.

قرائت قرآن و هدیه به روح شهدا دوران دفاع مقدس، اجرای سرود حماسی دفاع مقدس، اجرای دکلمه و برپایی نمایشگاه شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستای دیزج بود.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول