اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گهر دورود:

استاندار جدید لرستان منشأ خدمات خیری در جامعه و ورزش بوده است

مدیرعامل باشگاه گهر دورود گفت: استاندار جدید لرستان منشأ خدمات خیری در جامعه و ورزش بوده‌ است.

استاندار جدید لرستان منشأ خدمات خیری در جامعه و ورزش بوده است

اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با ابراز خرسندی از انتصاب هوشنگ بازوند از سوی هیئت دولت به عنوان استاندار لرستان، گفت: به واقع این انتصاب یک خبر بسیار خوب برای تمام مردم لرستان است، چرا که مهندس بازوند در طول سوابق اجرایی خود نشان داده که یک مدیر توانمند و با قدرت و به عنوان یکی از مفاخر مدیریتی همه لر زبانان هستند.

وی افزود: با توجه به سوابق مدیریتی درخشان ایشان در حوزه‌های عمرانی در استان‌های لرستان و مرکزی، به پیشرفت هرچه بیشتر استانمان در آینده بسیار امیدوار هستیم، چرا که مهندس بازوند همواره در حوزه‌های فعالیت‌شان نشان داده‌اند که با تلاش بسیار منشأ خدمات خیری به جامعه بوده‌اند.

مدیر عامل باشگاه گهر با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مهندس بازوند در حوزه ورزش، اذعان داشت: وی یکی از مؤسسان باشگاه‌های مس کرمان و مس سرچشمه بوده‌اند و همواره خدمات‌شان به ورزش مخصوصا فوتبال در استان مرکزی بسیار درخشان است که امیدواریم با حضور ایشان به عنوان مدیریت ارشد استان لرستان شاهد پیشرفت ورزش خصوصا فوتبال در استان‌مان باشیم، زیرا به حق این استان توانایی و استعداد فراوانی در زمینه ورزش و فوتبال دارد و تنها نیاز به یک مدیریت قوی برای شکوفا سازی دارد که با شناختی که از مهندس بازوند داریم، بسیار به شکوفای ورزش لرستان امیدوار شده‌ایم.

حیدرپور با اشاره به کمک‌های حبیب‌الله دهمرده، اذعان داشت: جا دارد، به حبیب‌الله دهمرده استاندار سابق لرستان نیز به واسطه زحمات‌شان برای این استان و همچنین تیم فوتبال گهر خدا قوت گفته و تشکر کنیم، در جلساتی که چندی پیش با ایشان برگزار کردیم کمک‌های بسیار خوبی به باشگاه گهر کردند.

انتهای پیام/85001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول