اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی شهریور ماه صورت گرفت

دستگیری 10 شکارچی متخلف در همدان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: طی شهریور ماه امسال 10 نفر متخلف در زمینه شکار و صید دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری 10 شکارچی متخلف در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، قربانعلی محمدپور با اشاره به آمار تخلفات شکار و صید در شهریور ماه سال جاری اظهار کرد: با همت و تلاش مجموعه همکاران اداره کل و واحدهای تابعه از متخلفان پنج قبضه اسلحه شکاری، سه عدد هدمانت قوچ وحشی، چهار جفت شاخ قوچ وحشی، یک جفت پنل کل وحشی و یک قطعه اردک و مرغابی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این راستا 10 نفر متخلف طی شهریور ماه دستگیر و برای تعیین تکلیف به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به دستگیری شکارچیان متخلف در منطقه حفاظت شده آلموبلاغ اسدآباد تصریح کرد: در پی گزارش‌های مردمی و تلاش محیط‌بانان چهار شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیر مجاز هشت قطعه کبک بدون داشتن پروانه و جواز حمل کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متخلفان پس از برخورد با محیط‌بانان اقدام به تیراندازی و زخمی کردن یکی از همیاران محیط زیست کردند، گفت: تمام متخلفان دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

منطقه حفاظت شده آلموبلاغ در شمال شهرستان اسدآباد و در 35 کیلومتری شمال غرب همدان قرار دارد و این منطقه از سال 89 از منطقه شکار ممنوع به منطقه حفاظت شده ارتقا پیدا کرده که دارای پوشش گیاهی و جانوری متنوعی از جمله گرگ، خفاش، خرگوش، شغال، روباه، تشی، کفتار، گراز، عقاب طلایی و ... است.

انتهای پیام/89006/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول