اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قشم:

فضای خوبی برای 25 هزار دانش‌آموز قشم ایجاد شده است

فرماندار قشم گفت: با تدابیر اتخاذ شده فضای خوبی برای 25 هزار دانش‌آموز این شهرستان ایجاد شده است.

فضای خوبی برای 25 هزار دانش‌آموز قشم ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مسعود سالاری عصر امروز با حضور در یکی از مدارس این شهر، با اشاره به بازگشایی مدارس در شهرستان قشم، اظهار داشت: بی‌گمان بازگشایی مدارس همواره برای دانش‌آموزان از مقاطع مهم زندگی آنها به شمار می‌رود.

وی در ادامه یادآور شد: طی یکم مهرماه سال جاری، 25 هزار دانش‌آموز و 600 مربی و مدرس سال تحصیلی جدید را در این شهرستان آغاز کرده‌اند.

فرماندار قشم همچنین از دانش‌آموزان به عنوان سربازان جبهه فرهنگی نام برد و خواستار جدیت آنها در تعلیم و تربیت شد.

حجت‌السلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه قشم نیز در ادامه با بیان اینکه، آموزش و پرورش باید علم و دانش را دنبال کند، تاکید کرد: سیستم آموزشی باید همانند گذشته سبب فتح قله‌های بلند علم و دانش و اخلاق و معنویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان همواره از ارتقا آگاهی ملت ایران و کسب علم و دانش و حضور پویای دانش آموزان در سنگر تعلیم و تربیت هراس دارند چرا که این امر سبب عقب راندن آنها می‌شود.

جوکار همچنین با بیان اینکه نقش دانش‌آموزان در رقم خوردن رویدادهای مهم و اساسی انقلاب اسلامی قابل تامل و درخشان است، افزود: حضور این قشر در راهپیمایی‌های انقلاب 22 بهمن و شرکت در دفاع مقدس از جمله این دستاوردهاست که برای همیشه چون نوری در تاریخ ایران اسلامی می‌درخشد.

وی ادامه داد: حاصل تعلیم و تعلم در جامعه و نظام اسلامی، باید انسان‌هایی بصیر و آگاه باشد تا از این طریق آینده نظام بیمه شود.

انتهای پیام/88001/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول