اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد ماه

راه‎آهن مشهد رتبه‎ نخست پذیرش مسافر را به خود اختصاص داد

ایستگاه مشهد در مرداد ماه 1392 با تعداد 589 هزار و 714 مسافر وارده در بین ایستگاه‎های شبکه‎ ریلی کشور حائز رتبه اول گردید.

راه‎آهن مشهد رتبه‎ نخست پذیرش مسافر را به خود اختصاص داد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی راه‎آهن خراسان، ایستگاه راه‎آهن تهران پس از مشهد با تعداد254 هزار و 380 نفر مسافر رتبه دوم در مسافر ورودی را از آن خود نموده است.

در ادامه این گزارش آمده است در تعداد مسافر خروجی نیز در مرداد ماه جاری ایستگاه مشهد با 574 هزار و 910 نفر و تهران با 544 هزار و 511 مسافر به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار دارند.

بر اساس این گزارش، محمدهادی ضیایی‎مهر مدیرکل راه‎آهن خراسان با اشاره به مجموع مسافر جابجا شده در مرداد ماه سال جاری گفت: تعداد مسافران جابجا شده در مرداد  92 ، یک میلیون و 208 هزار نفر بوده که نسبت به مرداد سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: سهم این اداره‎کل در مسافر جابجا شده در حمل و نقل ریلی کشور حدود 35 درصد می‎باشد.

ضیایی‎مهر با اشاره به رشد پنج درصدی در پنج ماهه نخست سال92 اظهار داشت: تعداد مسافران در پنج ماهه اول سال 92، 5 میلیون و 827 هزار نفر بوده که نسبت به سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/2202/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول