اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

34 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان آماده افتتاح است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 34 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان آماده افتتاح است.

34 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمودزاده ظهر امروز در نشست خبری شورای مسکن و حمل و نقل استان اصفهان با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی استان اصفهان، اظهار کرد: در سال 91 دو بحث مهم در اداره راه و شهرسازی مطرح بود.

وی ادامه داد: یکی از این مباحث ادغام اداره راه و ترابری و مسکن و شهرسازی بود که این یکی شدن، انرژی بسیاری را طلب می‌کرد و بحث دوم مربوط به کاهش شدید اعتبارات عمرانی بود که سبب بروز مشکلاتی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تمامی مشکلاتی که وجود داشت عملکرد تا 3 برابر بیشتر از گذشته شده که تمامی این اقدامات با برنامه‌ریزی صحیح اجرایی شده است.

محمودزاده بیان کرد: در سال 89 با تخصیص 100 درصد بودجه 110 کیلومتر راه ساخته شد، در سال 90 با 78 درصد تخصیص 68 کیلومتر راه ساخته شد و در نهایت در سال 91 با 9.5 درصد تخصیص بودجه عمرانی 207 کیلومتر راه ساخته شد.

* 215 هزار واحد مسکن مهر ساخته یا در حال ساخته شدن است

وی با بیان اینکه 215 هزار واحد مسکونی در غالب طرح مسکن مهر در استان اصفهان پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: استان اصفهان بعد از استان تهران بیشترین سهمیه را در طرح مسکن مهر دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: از سال 86 برنامه ریزی ها برای طرح مسکن مهر آغاز شد.

محمودزاده افزود: در حال حاضر 34 هزار واحد آماده افتتاح و تحویل به صاحبانشان است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این 34 هزار واحد به 90 درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده دست می‌یابیم، ادامه داد: از حدود 215 هزار واحد پیش‌بینی شده در قالب طرح مسکن مهر برای استان اصفهان حدود 165 هزار واحد شهری و بقیه در غالب مسکن روستایی و بنگاه‌های زودبازده هستند.

*به زودی بیمارستان‌های کلیشاد و خمینی شهر افتتاح می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تأکید کرد: ساختمان‌های خدماتی زیادی در حال ساخت و تکمیل داریم؛ برای نمونه  بیمارستان شهرستان‌های خمینی‌شهر، کلیشاد و نجف‌آباد در حال ساخت هستند که در آینده‌ای نزدیک بیمارستان 96 تخت خوابی کلیشاد و 106 تخت خوابی خمینی شهر افتتاح می‌شوند.

* 106 شهر در استان اصفهان داریم

محمودزاده تصریح کرد: 106 شهر در استان اصفهان داریم که حدود 100 شهر طرح‌های جامع خود را مصوب کرده یا در حال گذراندن مراحل برای مصوب کردن آنها هستند.

وی در پایان با بیان اینکه 53 طرح  را در هفته دولت افتتاح کردیم، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد که با وجود مشکلات موجود، کاری بزرگ به حساب می‌آید.

انتهای پیام/63015/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول