اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی خبر داد

تبدیل 102 فقره انشعاب غیرمجاز آب به مجاز طی 4 ماه نخست امسال

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی از تبدیل 102 فقره انشعاب غیرمجاز آب به مجاز در چهار ماه نخست امسال در این استان خبر داد.

تبدیل 102 فقره انشعاب غیرمجاز آب به مجاز طی 4 ماه نخست امسال

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی، محمد طاهری با استناد به گزارش عملکرد این شرکت در مقایسه با بودجه پایان تیرماه 92 افزود: استحصال آب در شرکت آبفای خراسان رضوی بر اساس بودجه سال جاری در چهار ماه اول امسال 46 میلیون و 61 هزار متر مکعب بود که به 51 میلیون و 976 هزار متر مکعب افزایش یافت.

طاهری اظهار داشت: در این مدت 2 هزار و 866 فقره کنتور معیوب تعویض شد که آبفای سبزوار با 701 فقره در راس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در همین مدت نسبت به حفاری 9 حلقه چاه جدید و تجهیز 17 حلقه چاه دیگر اقدام شده ادامه داد: در نتیجه این عملیات ظرفیت تامین آب در استان 197 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

به گفته وی، در این مدت 110 کیلومتر لوله گذاری در بخش آب شامل احداث و توسعه، اصلاح و بازسازی و خطوط انتقال و 64 کیلومتر احداث و توسعه و خطوط انتقال در بخش فاضلاب انجام شده است.

طاهری انشعابات فروش رفته و نصب شده آب در چهار ماه نخست امسال را به ترتیب 10 هزار و 890 فقره و 13 هزار و 656 فقره و در بخش فاضلاب هم 10 هزار و 541 فقره فروش رفته و 5 هزار و 726 فقره نصب شده ذکر کرد.

انتهای پیام/2202/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول