اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان تاکید کرد

ساماندهی ماشین‌آلات تخلیه نخاله‌های ساختمانی همدان

فرماندار همدان خواستار ساماندهی ماشین‌آلات تخلیه نخاله‌های ساختمانی در همدان شد.

ساماندهی ماشین‌آلات تخلیه نخاله‌های ساختمانی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در جلسه ساماندهی تخلیه نخاله ساختمانی در همدان با بیان اینکه خودرو‌ها و ماشین‌آلات تخلیه نخاله‌های ساختمانی باید ساماندهی شوند، افزود: در حال حاضر در همدان 200 خودرو در زمینه تخلیه نخاله‌های ساختمانی فعالیت می‌کنند که البته ساماندهی این تعداد خودرو بسیار مشکل است.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی مراحل تخلیه نخاله‌های ساختمانی باید در راستای ساخت سایت جدید برای تخلیه نخاله‌ها بازنگری صورت بگیرد چرا که مکان در نظر گرفته شده جلوه بدی به چهره شهر می‌دهد.

فرماندار همدان در ادامه جلسه خواستار نصب GPS بر روی خودروهای تخلیه نخاله‌های ساختمانی شد و از نبود پارکینگ برای خودروهای سنگین در شهر همدان انتقاد کرد.

وی بیان داشت: شهرداری برای ساماندهی و رسیدگی به تخلیه نخاله‌های ساختمانی باید تلاش بیشتری کند تا این مشکل در آینده به یک مشکل حاد تبدیل نشود.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به اینکه هر فرد روزانه 650 گرم زباله تولید می‌کند افزود: باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از علم روز سعی کنید تا از زباله بیشترین بازیافت را داشته باشند.

وی همچنین خطاب به شهرداری عنوان کرد: به منظور ترغیب شهروندان برای جداسازی زباله‌های خشک و تر و همچنین تحویل کاغذ و کارتن به کیوسک‌های در نظر گرفته شده، باید شهرداری اقلامی چون مواد شوینده و کیسه زباله و ...  را در اختیار شهروندان قرار دهد.

فرماندار همدان در پایان سخنانش گفت: از جمله کارهایی که شهرداری می‌تواند انجام دهد تبدیل زباله به کمپوست و جداسازی زباله‌ها برای حفظ محیط زیست است.

انتهای پیام/89007/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول