اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم ویژه‌ای

پیکر پاک دو پرنده آسمانی در نیروگاه اتمی بوشهر تشییع شد

پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در میان استقبال پرشور مردم بوشهر در نیروگاه اتمی بوشهر تشییع شد.

پیکر پاک دو پرنده آسمانی در نیروگاه اتمی بوشهر تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیکر مقدس دو شهید گمنام و سرافراز که سال‌ها پیش برای دفاع از خاک این مرز و بوم جانشان را کف دستشان گذاشته و به میدان پر از مین و سیم خاردار رفتند ظهر امروز در میان استقبال پرشور مردم غیور و همیشه در صحنه بوشهر در نیروگاه اتمی بوشهر به خاک سپرده شد.

امروز سرزمین آفتاب و دریا میزبان دو پرنده آسمانی بود تا صلابت، صبوری و ایمان ایرانیان را به تمام جهان نشان دهد.

بوشهر در اولین روز تحویل نیروگاه به دست مهندسین ایرانی پذیرای دو سرباز گمنام هشت سال دفاع مقدس بود تا در میان حضور پرشکوه مردم در نیروگاه اتمی بوشهر به خاک سپرده شود.

امروز عاشورا یک بار دیگر خود را نشان داد، صدای سنج و دمام و زنجیر زنی بوشهری فضای نیروگاه اتمی را فرا گرفته بود،گریه مادری که به یاد فرزند شهیدش به استقبال دو همرزم پسرش آمده بود کمر خمیده پدری که انتظار فرزند گمنامش را می کشید بسیار تکان دهنده بود.

پیکر پاک دو فرزند ایران زمین از روی دوش عاشقان وطن برای خاکسپاری پایین آمده و در میان گریه مردم به خاک سپرده شد.

سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) در میان مردم شهید پرور با بیان اینکه حضور شهدا در این مکان اتفاقی نیست، گفت: تشییع پیکر پاک شهدای گمنام با فاصله یک روز با تحویل نیروگاه به مهندسین ایرانی ما را به یاد فرمایشات مقام معظم رهبری می اندازد که می‌گویند: امت حزب الله عمل به موقع انجام دهد، عمل به موقع یعنی همین رشادت‌های فرزندان میهن.

وی با اعتقاد به اینکه شهیدان راه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هیچ وقت فراموش نمی‌شود افزود: بزرگترین وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و شناساندن آنها به نسل آینده است.

فرمانده سپاه امام صادق با بیان اینکه ما نمی توانیم ارزش های قابل قبول هشت سال دفاع مقدس را انتقال دهیم گفت: شهدای گران قدر اسلام با حضور خود باعث معرفی انقلاب و ارزش های دفاع مقدس می شوند.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول