اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران:

مربیان تکواندوی استان تهران سامان‏دهی می‏شوند

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران گفت: با برنامه‏ریزی‏های انجام شده، مربیان تکواندوی استان تهران سامان‏دهی می‏شوند.

مربیان تکواندوی استان تهران سامان‏دهی می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، جلسه مسئولان حوزه‏ها و شهرستان‏های استان تهران با مسئولان کمیته مربیان، قضایی، بازرسی و فنی در راستای طرح سامان‏دهی باشگاه‏های تکواندوی استان تهران و حمایت و ارج نهادن به مربیان رسمی و جلوگیری از فعالیت مراکز فاقد مجوز در محل دفتر هیئت تکواندو برگزار شد.

این جلسه با حضور جمشید سهرابی، رئیس هیئت تکواندوی استان تهران، رامین حسنیان مدیر اجرایی، محمدسعید نریمانی مدیر فنی تیم‏های استان تهران، محسن حاتمی مسئول کمیته مربیان، حمید خدائی کمیته قضایی، صفری کمیته بازرسی و تعدادی از مسئولان حوزه‏ها و شهرستان‏ها برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رامین حسنیان مدیر اجرایی هیئت تکواندوی استان تهران در خصوص اعلام فراخوان به مربیان خبر داد و گفت: در راستای آمارگیری و سامان‏دهی مربیان تکواندو در باشگاه‏های حوزه و شهرستان‏های استان تهران، در نظر داریم به تمام مربیانی که در باشگاه‏های استان تهران در حال فعالیت هستند، مجوزی با تأیید حوزه و شهرستان داده شود.

وی تصریح کرد: این امر به صورت یک فراخوان هفته آینده در اختیار حوزه‏ها و شهرستان‏ها قرار خواهد گرفت و کلیه مربیان موظفند در هر تعداد باشگاهی که در حال فعالیت هستند، مجوز فعالیت خود را از حوزه و شهرستان آن باشگاه دریافت کنند.

در ادامه این جلسه، محسن حاتمی مسئول کمیته مربیان هیئت تکواندوی استان تهران نیز بیان داشت: مربیانی که فاقد مدرک مربیگری، عدم ثبت در سایت و کلاس هماهنگی مربی‏گری هستند، مورد بررسی قرار گیرند و از فعالیت‏شان جلوگیری شود.

وی گفت: تمام حوزه‏ها و شهرستان‏ها در این امر باید قدرت اجرای عدم فعالیت مربیان در باشگاه‏ها داشته باشند و برای رسیدن به این هدف تمام سعی خود را به کار گیرند.

حاتمی در ادامه در راستای طرح سامان‏دهی باشگاه‏های تکواندوی استان تهران و حمایت و ارج نهادن به مربیان رسمی و جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز جهت اجرای هر چه بهتر مواردی را به مسئولان حوزه‏ها و شهرستان‏ها اعلام کرد.

جمشید سهرابی، رئیس هیئت تکواندوی استان تهران نیز ضمن قدردانی از تمام مسئولان حوزه‏ها و شهرستان‏ها و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اذعان داشت: کسب رتبه برتر برای هشتمین سال متوالی در سال 91 از سوی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی یک افتخار بزرگ و ارزشمند برای جامعه بزرگ تکواندو تهران است که این نتیجه جز با تلاش، همت و همدلی بین حوزه‏ها و ‏شهرستان‏های استان تهران صورت نمی‏گرفت.

وی افزود: بی‏شک این نتیجه حاصل تلاش تمام افراد در سال گذشته است که در کنار یکدیگر حضور داشتید و با اتحاد و انسجام خود در تمام عرصه‏های رقابتی، فرهنگی حضور داشتید.

سهرابی گفت: برای بالا بردن سطح فنی و تکنیکی تکواندو استان تهران، نیازمند مدیریت و همکاری منظم و مناسب هستیم؛ ما باید با به کارگیری نیروهای جوان در کنار پیشکسوتان با تجربه‏ این ورزش به تازه‏‏کارها میدان بدهیم تا نیروهای مناسبی در آینده داشته باشیم.

وی گفت: امیدوارم تمام مسئولان حوزه‏ها و شهرستان‏ها با تمام برنامه‏ای کمیته‏ای هیئت همکاری داشته باشند و با حضور فعال خود به ما در امر موفقیت بیشتر کمک کنند.

سهرابی اذعان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فدراسیون تکواندو در نظر دارد یک همایش پیاده‏روی را در ایستگاه یک کوه کلک چال برگزار کند که از تمامی مسئولان حوزه‏ها و شهرستان‏های حاضر به همراه تکواندوکاران خود در این جلسه دعوت می‏کنم در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/2568/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول