اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار صحیح نقشی اساسی دارند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی‌ها در ارائه و انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح در درون جامعه نقشی اساسی و راهبردی ایفا می‌کنند.

روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار صحیح نقشی اساسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه با اشاره به وظایف خطیر روابط عمومی‌ها در تبیین هر چه بهتر خدمات نظام، خاطر نشان کرد: بدون شک روابط عمومی‌ها در ارائه و انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح در درون جامعه نقشی اساسی و راهبردی ایفا می‌کنند. 

بر اساس گزارش استانداری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه تعامل و ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی و رسانه‌ها را از دیگر الزامات جامعه اطلاع‌رسانی عنوان کرد.

منکرسی تاکید کرد: امیدواریم با انتخاب و انتصاب آقای دولتشاهی فصل جدیدی از روابط و تعامل بین اصحاب رسانه و جراید با روابط عمومی‌های استان کرمانشاه شروع شود.

در این مراسم امیر دولتشاهی مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری ابراز امیدواری کرد که در حوزه ارتباطات رسانه‌ای و ارائه و انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی به ‌نحو احسن و مطلوب‌تری عمل کند.

در این مراسم از زحمات و خدمات نورالله حسینی مدیرکل سابق این اداره‌کل تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/2700/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول