اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شانس پیروزی در دربی اصفهان برابر است

حدادی‌فر: پرسپولیس بیرون از زمین به دنبال نتیجه است

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: پرسپولیسی‌ها در زمین حریف سپاهان نمی‌شوند و بیرون از زمین به دنبال گرفتن نتیجه هستند.

حدادی‌فر: پرسپولیس بیرون از زمین به دنبال نتیجه است

محمدرضا حدادی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دربی اصفهان اظهار کرد: سپاهان یک تیم ریشه‌دار و بابرنامه‌ است که کار هر تیمی را برای بازی کردن مقابل این تیم سخت می‌کند و این واقعیتی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: این تیم در بازی با استقلال بارقه‌های امید را نشان داد و ثابت کرد پتانسیل بالایی دارد اما در بازی با گسترش فولاد تبریز شاید به دلیل تغییرات مدیریتی و یا خوابیدن در باد برد برابر استقلال نتوانست بازی خوبی را از خود ارائه دهد اما نکته‌ای که در بازی‌های دربی اهمیت دارد این است که این دیدار به هیچ عنوان به بازی‌های قبلی دو تیم ربطی ندارد.

بازیکن سابق ذوب‌آهن ادامه داد: شاید آمدن آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای این بوده که نوسانات ذوب‌آهن در نتیجه‌گیری از بین برود.

وی تاکید کرد: بازی‌ تیم‌های شهرستانی برابر استقلال و پرسپولیس ویترین تیم‌های شهرستانی است که بازیکنان در آن استرسی نداشته و از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند و فراز و نشیب زیادی که در ذوب‌آهن وجود دارد به دلیل همین استرس‌ها است که امیدوارم هر چه زودتر از بین برود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به حواشی ایجاد شده در مورد دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس افزود: جوی که باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان به دلیل داوری راه انداخته در گذشته هم با پیش کشیدن بحث آب‌های مسموم به وجود آورده بود و این‌ مسائل زمانی رخ می‌دهد که تیمی قدرت برابری درون زمین با یک تیم دیگر را نداشته باشد.

وی افزود: مسئولان و مربیان پرسپولیس برای اینکه شکست خودشان برابر سپاهان را توجیه کرده و از سر خودشان باز کنند دست به انجام چنین جوسازی‌هایی می‌کنند تا ذهن هوادارانشان را از شکست‌هایشان برابر سپاهان منحرف کنند.

بازیکن سابق ذوب‌آهن گفت: به اعتقاد من در صورتی‌که پرسپولیس 11 نفره برابر سپاهان قرار می‌گرفت تیم اصفهانی می‌توانست بازی بهتری از خود نشان دهد و علاوه بر این باید بگویم سپاهان آنقدر باشگاه بزرگ و توانمندی است که اسیر این‌گونه مسائل حاشیه‌ای نشود همانطور که سال گذشته در بحث نوشیدنی‌های مسموم اسیر چنین حواشی نشد.

وی اضافه کرد: درصورتی‌که کرانچار هم خودش را وارد این‌گونه مسائل حاشیه‌ای از سوی پرسپولیسی‌ها نمی‌کرد بهتر بود البته شاید به دلیل اینکه سرمربی سپاهان یک مربی خارجی و حرفه‌ای است خواسته با این کار تا حدودی فشار را از روی تیمش بردارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان افزود: به هر حال من شانس برد سپاهان و ذوب‌آهن را در دربی اصفهان برابر می‌دانم و به طور حتم با توجه به اینکه این بازی از حساسیت کمتری نسبت به دربی تهران برخوردار است رقابت زیباتری را از دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه من علاقه خاصی به ذوب‌آهن دارم دوست دارم سبزپوشان اصفهانی پیروز این میدان باشند اما در نهایت آرزویم سربلندی فوتبال اصفهان است.

انتهای پیام/63020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول