اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس تبلیغات اسلامی استان سمنان:

پروانه فعالیت دو مؤسسه قرآنی در شاهرود صادر شد

کارشناس علوم قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از صدور پروانه فعالیت دو مؤسسه قرآنی در شاهرود خبر داد و گفت: گسترش فعالیت مؤسسات قرآنی و جذب جوانان به این مراکز از اولویت‏‌های این سازمان است.

پروانه فعالیت دو مؤسسه قرآنی در شاهرود صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، رضا سبزواری با اشاره به صدور پروانه فعالیت دو مؤسسه قرآنی در شاهرود گفت: به استناد بندهای 16 و 17 اساس‏نامه این سازمان و بر اساس موافقت سازمان دارالقرآن الکریم و مطابق با آیین‏‌نامه اجرایی تأسیس و فعالیت مؤسسات قرآنی مردمی، پروانه فعالیت این مؤسسات صادر شده است.

وی افزود: مؤسسه قرآنی امام صادق(ع) شاهرود به شماره ثبت 222 و مؤسسه قرآنی خانه نور این شهر به شماره ثبت 223 پس از طی مراحل قانونی موفق به کسب پروانه فعالیت شده‌‏اند.

کارشناس علوم قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تأکید کرد: این مؤسسات موظف هستند زیر نظر این اداره کل و در حدود اساس‏نامه مصوب خود فعالیت کنند.

به گفته وی، زهره شاه‌‏آبادی و حجت‏‌الاسلام سیدجمال حسینی‏‌سعدآباد به ترتیب مدیریت عامل مؤسسات امام صادق(ع) و خانه نور شاهرود را عهده‌‏دار هستند.

مدت اعتبار این پروانه‏‌های فعالیت از زمان صدور چهار سال است.

انتهای پیام/2249/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول