اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان سابق سپاهان:

سپاهان با یک مشت مصاحبه آسیبی نمی‌بیند

دروازه‌بان سابق سپاهان گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و با یک مشت مصاحبه آسیبی نمی‌بیند.

سپاهان با یک مشت مصاحبه آسیبی نمی‌بیند

حمیدرضا بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دربی اصفهان اظهار کرد: به اعتقاد من هر دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در این بازی محتاطانه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و این به دلیل اهمیتی است که بازی از نظر هواداران این دو تیم دارد.

وی با بیان اینکه احتمال تساوی در دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن وجود دارد، تصریح کرد: نه اینکه دو تیم به این منظور وارد زمین شوند بلکه به دلیل حساسیت‌هایی که وجود دارد شانس کسب تساوی در این بازی برای هر دو تیم اصفهانی وجود دارد.

گلر سابق ذوب‌آهن ادامه داد: اما تفاوتی که دربی اصفهان با تهران دارد این است که سرمربیان هر دو تیم خارجی هستند و با حساسیت‌هایی که مربیان ایرانی پس از شکست در دربی مواجه می‌شوند سروکاری ندارند، بنابراین احتمال یک بازی جاندار و زیبا از هر دو تیم می‌رود.

وی افزود: ذوب‌آهن به زمین فولادشهر آشنایی بیشتری دارد و سپاهان هم تیمی است که از لحاظ باشگاه‌داری و تیمی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به شکست ذوب‌آهن برابر گسترش فولاد تبریز و پیروزی سپاهان در مقابل پرسپولیس شانس سپاهان برای برد در این دیدار روی کاغذ بیش از ذوب‌آهن است.

دروازه‌بان سابق استقلال با اشاره به خطوط دفاعی دو تیم افزود: خط دفاعی سپاهان تشکیل شده از هادی عقیلی و شجاع خلیل‌زاده که هر دو ملی‌پوش هستند علاوه بر اینکه از دو مدافع خوب دیگر مانند علی احمدی و علی حمودی نیز سود می‌برد و یک هافبک دفاعی مقتدر مانند امید ابراهیمی نیز در جلوی این مدافعان ترکیب بسیار خوب و مطمئنی را در خط دفاع سپاهان ایجاد کرده است.

وی گفت: خط دفاعی ذوب‌آهن نیز از ترکیب محمد صلصالی و سپهر حیدری سود می‌برد که خوب کار کرده و در هر دیدار تلاششان را برای انجام بازی‌های خوب انجام می‌دهند.

بازیکن سابق ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا جوسازی‌های باشگاه پرسپولیس روی سپاهان تاثیر نامطلوب نمی‌گذارد تاکید کرد: باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی است که با یک مشت مصاحبه کوچکترین آسیبی نمی‌بیند و جدای از این مسائل موارد مطرح شده از سوی باشگاه پرسپولیس به طور مستقیم اتهامی را به باشگاه سپاهان وارد نمی‌کند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر دیسک کمر دارم و چند ماهی است که خانه‌نشین شده‌ام.

انتهای پیام/63020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول