اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 177 پیاده تربت حیدریه عنوان کرد

امکان جذب جوانان به آرمان‌های شهدا با حذف روش‌های کلیشه‌ای

رییس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 177پیاده تربت حیدریه گفت: اگر خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم معرفی شود و تنها به قالب‌های کلیشه‌ای اکتفا نکنیم، قطعاً نسل جدید دنباله رو این شهیدان است.

امکان جذب جوانان به آرمان‌های شهدا با حذف روش‌های کلیشه‌ای

حجت الاسلام علی قرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  اظهار داشت: برگزاری ایام خاصی به مناسبت سالگرد شهدا یا هفته دفاع مقدس و دهه فجر، یادآوری آن دوران است و به لحاظ فرهنگی و آموزشی اهمیت دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 177 تربت حیدریه با بیان اینکه با پایان یافتن دوران دفاع مقدس نباید شهدا، ایثارگران و فداکاری‌های آنها فراموش شود، بیان داشت: دفاع مقدس پایان پذیرفته ولی نباید شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس را فراموش کنیم.

قرایی ادامه داد: حقیقت مطلب این است اگر خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم معرفی شود و تنها به قالب‌های کلیشه‌ای اکتفا نکنیم، قطعا نسل جدید دنباله‌رو این شهیدان است.

وی با تاکید براینکه همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و رزمندگان هستیم، اظهار داشت: یکی از راه‌هایی که می‌توانیم در قبال شهدا ادای دین کنیم، شناساندن شهدا و مسیری است که آنها در آن ممارست داشته‌اند.

وی ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس ما پر است از مردانی که با رشادت و غیرت، سرود عشق را زمزمه کردند و در میان غوغاهای مادی‌گرایی، معنویت را با زیباترین جلوه‌های ایثار و گذشت نمایان کردند.

قرایی تاکید کرد: بدون تردید کسانی می‌توانند شگفت‌ترین و بزرگترین عظمت‌ها را رقم بزنند که والاترین آرمان‌ها را در پیش چشمان خود داشته و قوی‌ترین اعتقاد و ایمان را در قلب خود جای دهند.

انتهای پیام/2202/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول