اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توانمندسازی خانه‌های قرآنی انجام شد

اختصاص 180 میلیون ریال اعتبار برای ترویج فرهنگ قرآنی در سمنان

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اختصاص 188 میلیون و 500 هزار ریال اعتبار برای مؤسسات قرآنی مردمی و خانه‌های قرآن روستایی دارای مجوز فعالیت از این سازمان خبر داد.

اختصاص 180 میلیون ریال اعتبار برای ترویج فرهنگ قرآنی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، محمدحسن مقدم‏‌نیا با اشاره به اختصاص 188 میلیون و 500 هزار ریال اعتبار برای انجام فعالیت‏‌های قرآنی در روستاهای استان سمنان، گفت: این امر مطابق بندهای هشت و 9 تفاهم‏نامه همکاری این اداره کل با سازمان دارالقرآن الکریم صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه این مبلغ برای اجرای برنامه‌های قرآنی مربوط به بند 115 بودجه سال 1390 کشور است، افزود: بر اساس آیین‌‏نامه، این مبلغ برای طرح توانمندسازی مؤسسات قرآنی مردمی و خانه‌های قرآن روستایی در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تأکید کرد: اکنون جایگاه فعالیت‌های قرآنی استان سمنان رو به رشد است و افراد و کارشناسان خوبی در این زمینه فعالیت دارند، همچنین مردم در طول تاریخ نشان دادند که در ابعاد مختلف انقلاب به ویژه در بعد قرآنی انقلاب، پیش‌رو و پیش‌گام هستند و انصافاً در این امور برای فرهنگ قرآنی و توسعه آن دل می‌سوزانند.

مقدم‏‌نیا افزود: اگر این بودجه خوب هزینه شود و مدیران قرآنی در این زمینه به طور جدی و خوب ظاهر شوند، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توانند برای سال‌های آتی، بودجه بیشتری تقاضا کنند.

وی با اشاره به اینکه باید محور کارها و فعالیت‌های ما در کشور قرآن باشد، تصریح کرد: در این زمینه باید همه مسئولان و مدیران کشور تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول