اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز بزرگداشت حافظ

شب شعر حافظ‌خوانی در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: بیستم مهر ماه و همزمان با روز بزرگداشت حافظ شب شعری در شهرکرد برگزار می‌شود.

شب شعر حافظ‌خوانی در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش فارس از شهرکرد حجت‌الله شیروانی صبح امروز در نشست هماهنگی روز ملی کودک در شهرکرد، اظهار کرد: دوران کودکی در زندگی انسان از اهمیتی ویژه برخوردار است.

وی افزود:در این دوران می‌توان بنای یک زندگی سالم و سعادتمندانه را پی‌ریزی و از بروز بسیاری از مشکلات در آینده جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه کودکان ارزشمند‌ترین و ظریف‌ترین هدیه‌ای هستند که خداوند به امانت به ما سپرده و ما را بر سرنوشت آنها حاکم کرده است گفت: ما وظیفه داریم که این بار مسئولیت را با مطلوب‌ترین روش‌ها به سر منزل مقصود برسانیم.

شیروانی از برگزاری نمایشگاه کودک در نگارخانه سوره خبر داد و گفت: در سالیان گذشته نیز نمایشگاهی با موضوعات و آثار مختلف برای استفاده کودکان در این نگارخانه برپا می‌شده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری شب شعر در بیستم مهر ماه خبر داد و اذعان داشت: بیستم مهر ماه بزرگداشت حافظ است و بدین بهانه شب شعری در شهرکرد برگزار می‌شود در راستای اهمیت دوران کودکی می‌توان بخشی از این مراسم را به موضوع کودکی اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل همزمانی هفته ملی کودک و جشنواره فیلم کودک در اصفهان سعی می‌کنیم برخی از فیلم‌های مناسب و مورد پسند کودکان را در سینمای بهمن شهرکرد اکران کنیم.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول