اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند:

مشکل زمین‏های تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند برطرف می‏شود

نایب رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان دماوند از برطرف شدن مشکلات زمین‏های فاز سه تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند تا پایان سال 92 خبر داد.

مشکل زمین‏های تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند برطرف می‏شود

فرض‏علی غیبی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این زمین‏ها برای اجرای فاز سه پروژه مسکن فرهنگیان دماوند خریداری شده بود.

وی ادامه داد: متأسفانه در این 10 سال هیچ اقدامی از سوی مسئولان شهری در زمینه تغییر کاربری این زمین‏ها و الحاق آن به محدوده خدمات شهری مشاهده نشده بود.

غیبی با اشاره به اینکه سهام این زمین‏ها در همان سال 82 توسط فرهنگیان خریداری شده بود، بیان کرد: خریداران سال‏های زیادی منتظر آغاز پروژه بوده و از این روند ناراضی بودند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اعضای جدید شورای اسلامی شهر دماوند و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جلسه مشترکی با هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند برگزار کردند.

غیبی نتیجه جلسه را رضایت‏بخش خواند و اظهار کرد: در این جلسه قول همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری دماوند برای تغییر کاربری و الحاق این زمین‏ها به محدوده خدمات شهری را گرفتیم.

وی تصریح کرد: با این وجود مشکل زمین تا پایان سال‌جاری برطرف خواهد شد و ما نیز از ابتدای سال 93 فاز سه پروژه مسکن فرهنگیان را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/2568/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول