اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اعلام کرد

طرح یاسین راهکاری در راستای حمایت انفرادی از دانش‌آموزان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: تمرکز بر زمینه‌های سرپرستی انفرادی دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب طرح یاسین، راهکاری است که کمیته امداد در راستای حمایت از دانش آموزان ارائه داده است.

طرح یاسین راهکاری در راستای حمایت انفرادی از دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی،‌ امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید؛ هفت هزار دانش‌آموز نیازمند استان منتظر کمک نیکوکاران استان هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 68 هزار و 500 نفر از مردم استان تحت حمایت این کمیته هستند، افزود: از مجموع افراد زیر پوشش، هفت هزار نفر را دانش‌آموزان و یک هزار و 500 نفر را نیز دانشجویان و طلبه‌های نیازمند تشکیل می‌دهد.

حسین‌پور به خدمات این نهاد به دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: در طول سال این نهاد، با همکاری خیران، کمک‌های تحصیلی مختلفی در قالب لوازم‌التحریر و پوشاک به دانش آموزان نیازمند ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به حمایت مالی و معنوی دانش آموزان مستعد و نیازمند تصریح کرد: کمیته امداد مبارزه اصولی با فقر و ناتوانی را با گسترش دانایی و دانش‌اندوزی آغاز کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با بیان اینکه این نهاد اعتقاد دارد که ریشه‌کنی فقر با برقراری امکان تحصیل و کسب دانش ممکن است، افزود: در راه نیل به این هدف مقدس تمامی مردم شریف استان باید کمیته امداد را یاری برسانند.

حسین‌پور با تاکید بر اینکه هیچ دانش‌آموز با استعدادی نباید به علت مشکلات مادی از تحصیل و تلاش باز بماند، گفت: تمرکز بر زمینه‌های کفالت یا سرپرستی انفرادی دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه در قالب طرح یاسین، قبول برای اهدای کمک‌های امدادی و فوری خیران و نیکوکاران، راهکارهایی است که کمیته امداد در راستای حمایت از دانش آموزان ارائه داده است.

وی افزود: امسال نیز این نهاد همچون سال‌های گذشته با برپایی جشن عاطفه‌ها از مردم خیر استان دعوت می‌کند تا در حمایت از آتیه دانش‌آموزان نیازمند استان سهمی داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی به خدمات این نهاد به دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: هزینه ایاب و ذهاب برای دانش‌آموزان روستایی، اجاره مسکن مهاجران از روستا، برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزانی که نیاز به تقویت درسی دارند، برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش‌آموزان سوم دبیرستان و یا دیپلم و همچنین برگزاری همایش راه سبز برای نحوه تست‌زنی داوطلبان در کنکور از جمله خدمات تحصیلی دانش آموزی است که در طول سال به آنان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/63002/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول