اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان تأکید کرد

تلاش برای کاهش ساخت‌وسازهای غیرمجاز در تاکستان

فرماندار تاکستان گفت: کمک شورای شهر برای کندسازی روند ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در شهر تاکستان لازم است.

تلاش برای کاهش ساخت‌وسازهای غیرمجاز در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، علی اکبریان عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز اظهار داشت: در این راستا جلسات ستاد جلوگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز براساس تقویم در فرمانداری شهرستان تاکستان برگزار شده است.

فرماندار تاکستان افزود: مبارزه با ساخت‌وساز‌ها در شهر تاکستان در دو حوزه ساخت‌وسازهای شهری و خارج شهری با تغییر کاربری اراضی کشاورزی مورد پیگیری قرار گرفته است.

اکبریان ادامه داد: در حال حاضر به جز شهر تاکستان در داخل تمام شهرهای شهرستان تاکستان ساخت‌وسازهای غیرمجاز روند کاهشی به خود گرفته است و در شهر تاکستان لازم است تا با کمک شورای شهر روند ساخت‌وساز‌های غیرمجاز کند شده و توقف یابد.

فرماندار تاکستان افزود: همچنین کمیسیون تقسیم ارزش اراضی شهرستان تاکستان نیز براساس قانون در رابطه با ساخت‌و‌سازهای خارج از محدوده هرگونه تغییر کاربردی غیرمجاز را برای تخریب مورد جریمه قرار داده و به مراجع قضایی معرفی می‌کند که خوشبختانه تعداد تغییر کاربری‌ها در این شهر حد قابل ملاحظه‌ای ندارد.

اکبریان از پیگیری برای اجرای پروژه‌های مهم شهری از جمله تکمیل بیمارستان 64 تخت‌خوابی خبر داد و بیان کرد: احداث زیرگذر و کتابخانه عمومی، کمک به تأمین مسکن شهروندان از طریق پیگیری و اجرای طرح‌های مسکن‌ مهر و تعاونی‌های مسکن جزو اقدامات لازم برای توسعه شهری تاکستان است.

وی عنوان کرد: همچنین می‌طلبد تا شورای شهر در زمینه احیای وظایف شهرداری با جدیت موضوع را پیگیری کند و در این راستا برای مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به منظور اجرای پروژه‌های تفریحی و ورزشی باید تلاش مضاعف در این شهر صورت گیرد.

انتهای پیام/77005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول