اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانشجویی دامغان مطرح کرد

خدمات‌رسانی 400 دانشجوی دامغان در اردوهای جهادی

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: از ابتدای تابستان امسال، 400 نفر دانشجو در اردوهای جهادی در شهرستان دامغان خدمات ارائه دادند.

خدمات‌رسانی 400 دانشجوی دامغان در اردوهای جهادی

محمد خوش‏قدم در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: دانشجویان در قالب هفت گروه جهادی در روستاهای بادله، کوه‏زر، توچاهی، رشم، حسینان، معلمان، امیریه در حال انجام خدمات هستند. 

وی عنوان کرد: این خدمات که در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، دامپزشکی و پزشکی بوده و بسیار برای مردم مورد نیاز و کارآمد است. 

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان اظهار کرد: تیم پزشکی اعم از خواهران و برادران در روستای رشم امیریه مستقر شده و در حال خدمت‌رسانی به اهالی روستا است. 

خوش‏قدم افزود: علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی همچون گل‏دوزی، خیاطی، قلاب‌دوزی، کیف‌دوزی در راستای اقتصاد مقاومتی و تحول اقتصاد خانوارها انجام می‏‌شود. 

وی گفت: اهم این فعالیت‌ها به منظور ارتقای سلامت دام‌های منطقه به تعداد 700 رأس از دام‌های سبک منطقه شربت انگل تجویز و 27 آغل در روستای رشم امیریه سم‏پاشی شده است.

 فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان این‏گونه خدمات را مفید برای ارتقای سطح فرهنگ جامع مفید دانست و افزود: جوانان با این اقدامات فرهنگ جهاد و جهادگری را می‌آموزند. 

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول