اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه عکس حماسه‌سازان در نگارخانه شهید آوینی

نمایشگاه عکس حماسه سازان امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه عکس حماسه‌سازان در نگارخانه شهید آوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این نمایشگاه رویدادهای مختلفی که در ایران اسلامی به حماسه‌ای بزرگ تبدیل شده با استفاده از تصاویر مربوط و توضیحات مورد نیاز در قالب تابلوهای 50 در 70 سانتیمتر به نمایش درآمده است.

در نمایشگاه حماسه‌سازان عکس‌هایی از حماسه‌سازی مردم قم در 15 خرداد سال 42 تا حماسه‌های علمی و اقتصادی سال‌های اخیر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

حماسه 19 دی سال 56، حماسه 29 بهمن 56 که قیام مردم تبریز به مناسبت چهلم شهدای 19 دی قم بود، حماسه دهه فجر، حماسه‌های حضور مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن و حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله تابلوهای این نمایشگاه است.

همچنین در این نمایشگاه حماسه‌سازی‌های رزمندگان این مرز و بوم در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است.

در این نمایشگاه تصاویر عملیات‌های والفجر مقدماتی، ‌بیت‌المقدس، فتح‌المبین، کربلای 5، والفجر 8، مرصاد و سایر عملیات‌های دفاع مقدس همراه با تاریخ شروع و پایان عملیات، رمز عملیات، هدف و نتایج آن ارائه شده است.

در نمایشگاه‌ حماسه‌سازان همچنین شکست حصر پاوه و پاکسازی این شهر از عوامل ضدانقلاب در مردادماه سال 58 روایت شده و همچنین حماسه 9 دی سال 88، حماسه‌های علمی از جمله انرژی هسته‌ای، ورود به باشگاه فضایی و رادیو داروها با استفاده از تصاویر و توضیحات لازم ارائه شده است.

از جمله حماسه‌های دیگر به نمایش درآمده می‌توان به حماسه‌های اقتصادی مقابله با تحریم، شعارهای چند سال گذشته با عنوان‌های اقتصادی، اشتغال‌زایی، کاهش وابستگی به نفت و همچنین اقتصاد دانش‌بنیان اشاره کرد.

نمایشگاه حماسه‌سازان تا پایان هفته دفاع مقدس در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی نبش کوچه 28 میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول