اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

رسالت نیروهای مسلح حفظ ارزش‌های انقلاب است

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رسالت نیروهای مسلح حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رسالت نیروهای مسلح حفظ ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمد شاهرخی ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این هفته گفت: هشت سال دفاع مقدس حادثه بزرگی در تاریخ کشور ما و در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: ما باید بدانیم که چه چیزی باعث شده که رژیم بعث با همسایه خود وارد جنگ شود و ماهیت انقلاب اسلامی ما چه است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: ماهیت اسلام و تشیع حرکت به سمت ایجاد قدرت دینی است که این حرکت با تشکیل قدرت اسلامی شکل می‌گیرد.

این مسئول افزود: ایجاد انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشور اسلامی و تشکیل جامعه اسلامی پنج مرحله تعریف شده برای انقلاب اسلامی ما است.

شاهرخی گفت: مرحله نخست با براندازی نظام‌های وابسته دیکتاتوری و طاغوتی که پوسیده و کج بنیان هستند است که در این مرحله انقلاب اسلامی با موفقیت رژیم ستمشاهی را شکست داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه با بیان اینکه بعد از براندازی نظام طاغوتی زمینه نظام اسلامی تشکیل شد ادامه داد: در این نظام ترکیب جایگاه کشور حفظ اسلام است و ارگان حکومت غربی برچیده می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: نظامی که مبتنی بر نظام اسلامی است این نظام مختصات آن اسلامی بودن است.

وی خاطرنشان کرد: دولت اسلامی اگر تحقق پیدا نکند اهداف و چیدمان نظام اسلامی محقق نمی‌شود. در دولت اسلامی است که می‌تواند جامعه نمونه اسلامی ایجاد کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: مهم‌ترین ویژگی بارز دولت اسلامی عدالت است. همچنین در چنین دولتی رشد علمی و فضائل اخلاقی ارزش‌گذاری می‌شوند و به معیشت مردم نیز توجه می‌شود. همچنین هدف دولت اسلامی اتحاد بین مسلمانان است.

این مسئول بیان داشت: دولت اسلامی تعیین‌کننده و زمینه‌ساز ایجاد تحقق تمدن اسلامی است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: وقتی تمدن اسلامی شکل گرفت جامعه اسلامی نیز شکل می‌گیرد. همچنین رسیدن به عبودیت فلسفه آفرینش است و فلسفه خلقت این است که انسان به مرحله قرب الهی برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ادامه داد: امروز بار اصلی این جامعه اسلامی به عهده نیروهای مسلح است که باید آمادگی و توان مرزی خود را برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به کار گیرد.

وی اذعان داشت: برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ما صدها هزار شهید و جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کردیم.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول