اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

دفاع مقدس ریشه در نهضت حسینی داشت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دفاع مقدس ریشه در نهضت حسینی داشت و با بیش از 1400 سال از نهضت حسینی این نهضت مانند خورشیدی تابناک می‌درخشد.

دفاع مقدس ریشه در نهضت حسینی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید‌احمد میرعمادی لحظاتی پیش در جمع نیروهای مسلح استان لرستان در بیت امام جمعه خرم‌آباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ما از نظر ماهیت و هویت با تمام جنگ‌ها متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه جوهره دفاع مقدس چیزی است که امروز بعد از 25 سال به این دوران افتخار می‌کنیم یادآور شد: هرچه زمان بگذرد بر عظمت دفاع مقدس افزوده و حقایق این دوران برای ما آشکار می‌شود.

میرعمادی یادآور شد: دفاع مقدس ریشه در نهضت حسینی داشت و با بیش از 1400 سال از نهضت حسینی این نهضت مانند خورشیدی تابناک می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هرچه زمان بگذرد آثار و برکات دفاع مقدس را بیشتر می‌‌بینیم گفت: ما در دفاع مقدس چیزی جز زیبایی نمی‌بینیم همانطور که امام راحل فرمود ما یک روز از دفاع مقدسمان پشیمان نیستیم.

این مسئول افزود: نخستین نورانیت دفاع مقدس این است که هشت سال دفاع مقدس رنگ خدایی داشت و هیچ رنگی زیباتر از رنگ خدایی نیست.

میرعمادی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما برای خدا و به یاد خدا بود و ما جنگ را برای خدا انجام دادیم نه برای لشکر‌کشی و اهداف سیاسی و حکومتی بود.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه اضافه کرد: نکته جالب توجه دفاع مقدس این بود که شرق و غرب در برابر رزمندگان ما به زانو در آمدند و فهمیدند این نیرو شکست ناپذیر است.

وی گفت: آنهایی که فتح سه روزه ایران را در سر می‌پروراندند بعد از هشت سال احساس زجر و ذلت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز تمام قدرت‌های غربی بر این باور هستند که نیروهای مسلح ایران اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از جلوه‌های زیبایی دفاع مقدس برادری، همدلی و وحدت بین نیروهای مسلح ما بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: امروز دشمن می‌داند نیروهای مسلح ما تحت امر ولایت فقیه متحد هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان از تبعیت نیروهای مسلح با ولایت فقیه و فرمانده کل قوا غافل هستند و نمی‌دانند امروز فرمانده کل قوا شخصیتی بابصیرت، مجتهد، شجاع و محبوب دل‌ها است.

این مسئول ابراز داشت: معنویت در جبهه‌ها یکی دیگر از جلوه‌های زیبای دفاع مقدس بود.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: اخلاص و بی‌ادعایی رزمندگان حضور همه آحاد مختلف مردم در سنین مختلف و حضور زنان در دفاع مقدس از دیگر جلوه‌های زیبای این دوران است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: 95 عملیات کوچک و بزرگ در دوران دفاع مقدس با نام‌های مختلف و رمز‌های متفاوت از دیگر زیبایی‌های دوران دفاع مقدس است. همچنین جبهه‌های ما کانون محبت و صفا بوده‌اند و باید گفت سرمایه‌های نیروهای مسلح ما دفاع مقدس است.

میرعمادی اذعان داشت: یکی دیگر از جلوه‌های زیبایی دفاع مقدس خاطرات و وصیت‌های شهدا است.

وی در پایان متذکر شد: ارزش‌ها و زیبایی‌های دفاع مقدس را باید به نمایش و زنده نگه داریم.

انتهای پیام/‌85001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول