اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دستاوردهای دفاع مقدس به شیوه‌های نوین به نسل امروز منتقل شود

استاندار قم ضرورت بهره‌گیری از فرصت هفته دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید مفاهیم‌ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس با شیوه‌های نوین به نسل امروز منتقل شود.

دستاوردهای دفاع مقدس به شیوه‌های نوین به نسل امروز منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی پیش از ظهر امروز در مراسم به صدا در آمدن زنگ مهر، مقاومت و پایداری که در دبیرستان ایزدی قم برگزار شد، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و با اشاره به تقارن این هفته با آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امروز میلیون‌ها دانش‌آموز تعلیم و تربیت را در سراسر کشور آغاز کردند و شرایط امروز کشور به دلیل رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی سربازان غیور وطن هستیم، گفت: در شرایط کنونی نیز فرهنگیان و دانش آموزان وظیفه دارند که با جدیت در عرصه پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند.

استاندار قم از دایر شدن هشت‌هزار و 600 کلاس درس در استان قم در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: باید همه با تلاش گسترده به دنبال دستیابی به قله‌های علم و دانش باشیم.

وی دانش‌آموزان را سفیران و پیام‌رسانان نظام در سطح بین‌المللی دانست و گفت: دانش‌آموزان در کنار فراگیری علم و دانش باید بینش استکبارستیزی را در خود تقویت کنند.

پیریایی با تاکید بر اینکه رشد و اعتلای کشور مدیون ایثارگری‌های رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است، بیان داشت: بسیاری از فعالان عرصه تعلیم و تربیت نیز در دوران دفاع مقدس شربت شهادت نوشیدند که یاد و نام ایشان را گرامی می‌داریم.

وی ضرورت بهره‌گیری از فرصت هفته دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید مفاهیم‌ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس با شیوه‌های نوین به نسل امروز منتقل شود.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول