اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار و فرماندار نیشابور:

زنگ مهر و ایثار، زنگ عزت و افتخار کشور اسلامی است

معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت: زنگ مهر و ایثار، زنگ عزت و افتخار کشور اسلامی است.

زنگ مهر و ایثار، زنگ عزت و افتخار کشور اسلامی است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، اسفندیار جلایری صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و ایثار در آموزشگاه ابوریحان بیرونی این شهر، اظهار داشت: هر جا در کارهایمان به مسائل سیاسی، گروهی و باندی توجه کنیم هم به خود و هم به مردم ضرر رسانده‌ایم.

فرماندار نیشابور ادامه داد: اگر عملکرد ما در کشور فقط برای رضای‌الهی و به دور از بازی‌های سیاسی و با وحدت و همدلی باشد به‌ یقین استکبار و آمریکا را عقب می‌نشانیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش نیشابور با بیان اینکه اگر در یک مدرسه مدیر واحد وجود نداشته باشد مشکل به وجود می‌آید، تصریح کرد: در همه جا باید یک مدیر واحد وجود داشته باشد و با توجه به این مسئله به نقش مهم رهبری در جامعه پی‌خواهیم برد.

جلایری گفت: اگر ستون خیمه کشور که مقام معظم‌رهبری است بلرزد به یقین در تمام مسائل کشور با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: تفکر امام خمینی(ره) به جای تسلط بر سرزمین‌ها، تسلط بر دل‌ها بود و هم اکنون نیز دل‌های بسیاری از مردم منطقه به سمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار ویژه نیشابور با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک و حساسیت آن، یادآور شد: تمام رسانه‌های دنیا به‌دنبال این هستند که کم‌ترین توجه رئیس‌جمهور به کشور‌های به اصطلاح بزرگ دنیا را پوشش دهند که این نشان از عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

جلایری، دفاع مقدس را یک تکلیف الهی دانست و تصریح کرد: دفاع از عقیده، ایمان و ارزش‌ها یکی از وظایف اصلی تمام مردم کشور است و ریشه در دستورات قرآنی و اسلامی دارد.

گفتنی است در این مراسم که جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان حضور داشتند، پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش توسط معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش نیشابور قرائت شد.

انتهای پیام/2202/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول