اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

تزکیه بدون تحصیل معنا ندارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تزکیه بدون تحصیل معنا ندارد، گفت: این دو مولفه مانند دو بالی برای پیشرفت دانش‌آموزان موثرند.

تزکیه بدون تحصیل معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و مقاومت که در هنرستان دخترانه راهیان نور ناحیه یک ساری برگزار شد، اظهار داشت: آغاز  سال تحصیلی مقارن با شروع سی‌و‌سومین سالگرد شکوهمند دفاع مقدس شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دانش‌آموز و فرهنگی تصریح کرد: مفتخریم در نظامی زندگی می‌کنیم که بر گرفته از خون شهدا است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه امروز میراث‌داران شهدا نقش موثری در توسعه کشور دارند، افزود: دانش‌آموزان این هنرستان به عنوان رهبران طریقت نور که برگرفته از راه نورانی شهداست در راه علم‌آموزی گام بر می‌دارند.

وی در مروری به سخنان رهبری خطاب به جوانان جامعه اسلامی گفت: تزکیه، تحصیل و ورزش سه رکنی است که دانش‌آموزان باید در راه تعالی به این اصول پایبند باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تزکیه بدون تحصیل معنا ندارد، اظهار داشت: این دو مولفه مانند دو بالی برای پیشرفت دانش‌آموزان موثرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش آگاهی به روز دانش‌آموزان را عاملی برای خنثی‌سازی اهداف دشمن دانست و اذعان داشت: با تلاش و همت شبانه‌روزی دانش‌آموزان تحریم‌های دشمن شکسته و خنثی می‌شود.

ابراهیمی در این مراسم ضمن ابراز تسلیت به اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطر نماینده خبرگزاری فارس در مازندران اظهار داشت: معافی از جنس فرهنگ و ادب بود و برای ارتقا فرهنگی کشور و استان گام‌های موثری برداشت.

وی افزود: این مرحوم در دوران فعالیت فرهنگی خود متعهدانه قلم فرسایی کرد و همه هستی خود را در طبق اخلاص قرار داد.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول