اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

بیکاری و اعتیاد از معضلات مهم شیروان است

امام جمعه شیروان بیکاری و اعتیاد را از معضلات مهم شهرستان شیروان دانست و گفت: مسئولان باید بیشتر به معضل بیکاری توجه کنند.

بیکاری و اعتیاد از معضلات مهم شیروان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: تنها راه مبارزه با مواد مخدر در کشور توجه ویژه به مسائل فرهنگی است و مسائل فرهنگی هم نیاز به ابزار دارد.

وی با بیان اینکه یکی از روزنه‌هایی که دشمنان بر علیه ما مبارزه می‌کنند، اعتیاد است، گفت: یک معتاد به منزله یک بمب انفجاری در کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اظهار نگرانی از وجود معضلات اجتماعی در جامعه افزود: سالیانه 120 هزار طلاق در کشور وجود دارد که این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و این یک معضل اجتماعی مهم در کشور است.

وی بیکاری و اعتیاد را 2 معضل مهم در شهرستان شیروان دانست و گفت: باید دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص به این شهرستان تحقق یابد و مسئولان باید بیشتر به معضل بیکاری توجه کنند.

فرماندار شیروان هم در این نشست گفت: علی‌رغم تلاش فراوان از سوی نیروهای نظامی و انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی شیروان، آمارهای معتادان در شیروان نگران‌کننده است.

عبدالله صفرنژاد یکی از مناطق آلوده به مواد مخدر را منطقه زمین‌های کشوری (معصوم زاده) دانست و گفت: کارهای مهم فرهنگی و اجتماعی در منطقه انجام گرفته است.

وی مشکل اعتیاد، بیکاری و اشتغال را مهم‌ترین عامل گرایش جوانان به اعتیاد برشمرد و اظهار کرد: طرح امنیت اخلاقی مبارزه با مواد مخدر در شیروان تهیه و در دست اجرا است.

به گزارش فارس، استاندار خراسان شمالی، فرمانداران، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستانی نیز در این مراسم حضور دارند.

انتهای پیام/63002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول