اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره آموزش و پرورش کاشمر:

کلاس‌های درس در آستانه سال تحصیلی جدید نوسازی شدند

سرپرست اداره آموزش و پرورش کاشمر گفت: در مدت تعطیلی تابستان فضاهای آموزشی شهرستان با انجام تعمیرات و رنگ‌آمیزی کلاس‌ها آماده پذیرایی از دانش‌اموزان در سال تحصیلی جدید است.

کلاس‌های درس در آستانه سال تحصیلی جدید نوسازی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، رضا محمدی صبح امروز در آیین برگزاری جشن جوانه‌ها در دبیرستان شهید بهشتی کاشمر با تبریک فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید به فرهنگیان و دانش آموزان گفت: خوشبختانه در مدت تعطیلی تابستان، فضاهای آموزشی شهرستان با انجام تعمیرات و رنگ‌آمیزی کلاس‌‌ها آماده پذیرایی از دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید است.

وی خاطر نشان کرد:‌ 2 هزار و 488 دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی و یک‌هزار و 950 دانش‌آموز در پایه هفتم با برگزاری جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها سال تحصیلی جدید را در کاشمر آغاز کردند.

مهدی فروزان، فرماندار کاشمر نیز در این مراسم با تاکید بر این‌که فراگیری علم و دانش زمان خاصی ندارد و انسان باید همیشه به دنبال کسب علم و اندوختن دانش باشد، اظهار داشت: این دومین باری است که برای شما جشن گرفته می‌شود یکی جشن شکوفه‌ها برای ورودتان به پایه اول و دیگری جشنی است که با عنوان جوانه‌ها و برای ورود شما به پایه هفتم گرفته می‌شود؛ بنابراین امیدواریم سال تحصیلی جدید سالی توام با موفقیت در راستای فراگیری علم و دانش باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان یادآور شد: اگر چه شما از جنگ خاطره‌ای ندارید و تنها در یادواره‌ها و برخی جلسات داستان‌هایی از رشادت‌ها و دلامردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شنیده‌اید اما باید بدانید که روزی هم سن و سال‌های شما با جانفشانی و فداکاری‌هایی که انجام دادند انقلاب را تثبیت کردند.

فرماندار کاشمر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و امام شهیدان بر مطالعه وصیتنامه شهیدان و پیروی از راه آنان تاکید کرد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول