اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک تاکید کرد

تلاش مضاعف دانش‌آموزان در راه علم‌آموزی

فرماندار شهرستان قرچک گفت: دانش آموزان با تلاش مضاعف در راه علم آموزی پاسخ مناسبی به زحمات خانواده‌ و معلمان خویش دهند.

تلاش مضاعف دانش‌آموزان در راه علم‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مدارس قرچک با تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، بازگشایی دوباره مدرسه‌ها و ایثار و از خود گذشتگی معلمان دلسوز را به صاحبان خرد و اندیشه به‌ویژه به فرهنگیان و دانش‌آموزان تبریک و تهنیت عرض کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: همچنین ایام بزرگداشت دفاع مقدس را که یادآور ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های حماسه‌سازان هشت سال جنگ تحمیلی است، گرامی داشته و به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تمام شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس درود و سلام می‌فرستیم.

فرماندر شهرستان قرچک عنوان کرد: قطعاً همه پیروزی‌ها، عزت و اقتدار همه جانبه ملت سربلند ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است که دفاع مقدس را به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین برگ‌های تاریخ میهن اسلامی ثبت کردند.

وی از دانش آموزان در خواست کرد تا با تلاش مضاعف در راه علم آموزی، علاوه بر کسب موفقیت و طی کردن مدارج علمی، پاسخ مناسبی به زحمات خانواده‌ها و معلمان خویش دهند.

ریاحی در پایان ضمن تبریک این روز گفت: به امید خدا در دهه پیشرفت و عدالت و در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده بتوانیم به کمک معلمان و دانش‌آموزان شاهد پیشرفت همه جانبه شهرستان قرچک باشیم.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول