اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان تاکستان خبر داد

استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاری در تاکستان

فرماندار شهرستان تاکستان از استقرار پایگاه‌های شهری و روستایی برای جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاری در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، علی اکبریان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تاکستان اظهار کرد: بنا بر آخرین گزارش‌ها، در حال حاضر تمهیدات خوبی در رابطه با تهیه و توزیع لوازم‌التحریر و کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه‌های اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی تدارک دیده شده و طبق بررسی‌های دقیق مشکلی در توزیع کتاب درسی دانش‌آموزان تاکستانی وجود نداشته است.

فرماندار تاکستان اضافه کرد: آموزش و پرورش این شهرستان نیز براساس وظایف و تکالیفش از ابتدای تابستان برای رنگ‌آمیزی فضاهای مدارس، ترمیم میز و صندلی‌ها توسط بسیج سازندگی اقدامات لازم را انجام داده است و فضاهای مدارس با نشاط فراوان آماده پذیرایی از دانش‌آموزان هستند.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفته آغازین بازگشایی مدارس خبر داد و اضافه کرد: پایگاه‌های متعدد مدارس شهری و روستایی به همراه پایگاه‌های مرکزی شهر تاکستان در زمان جشن ‌عاطفه‌ها آماده دریافت مشارکت‌های مردمی هستند تا دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد را مورد حمایت قرار دهند که این مهم در جلسه شورای آموزش و پرورش نیز طرح و تصویب شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌های شهرستان تاکستان در سال جاری با همکاری آموزش و پرورش، کمیته امداد، پشتیبانی فرمانداری و مشارکت مردمی برگزار می‌شود و انتظار این است تا شهروندان نوعدوست تاکستانی همانند ایام ماه مبارک رمضان و درخشش در حمایت از زندانیان بار دیگر نیز در جشن عاطفه‌ها به پاسداشت این فرهنگ دیرینه که در دین مبین اسلام سفارش شده است، بپردازند.

فرماندار تاکستان اظهار کرد: همچنین بر اساس مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش تعدادی از دانش‌آ‌موزانی که در سال گذشته رتبه زیر یک‌هزار را کسب کردند شامل دانش‌آموزان پیش دانشگاهی و زیرپوشش کمیته امداد مورد تقدیر و تشویق شهرداری و شورای شهر تاکستان قرار می‌گیرند.

وی با گرامیداشت تقارن آغاز بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان شهری زنگ مقاومت در یکی از مدارس تعیین شده آموزش و پرورش به صدا درآمد و مسئولان ایثارگر به بازگویی گذشته پرافتخار دفاع مقدس برای دانش‌آموزان پرداختند.

فرماندار تاکستان با تأکید بر اینکه نسل کنونی مسئولیت خطیری را در رابطه با آینده نظام اسلامی بر عهده دارند، ادامه داد: تمامی افراد باید برای تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس گام برداشته و تلاش کنند.

اکبریان تصریح کرد: اول مهرماه به عنوان روز آغازین بازگشایی مدارس علاوه بر خاطره‌انگیز بودن برای دانش‌آموزان جدیدالورود برای تمام مقاطع دانش‌آموزی اعم از پایه‌های اول تا پیش‌دانشگاهی نیز موجب رضایت است؛ این روز فرخنده همچنان پس از گذشت سال‌ها در خاطره افراد باقی می‌ماند.

وی از نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش، شوراها، شهرداری، فرمانداری و بخشداران به پاس تشکیل ستادهای متناظر تقدیر کرد.

انتهای پیام/77005/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول