اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز سال تحصیلی

یک‌هزارمین کلاس درس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بوشهر افتتاح شد

در آئینی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مشاور رئیس ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و جمعی از مسئولان استانی بوشهر، یک‌هزارمین کلاس درس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بوشهر به بهره‌برداری رسید.

یک‌هزارمین کلاس درس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور صبح امروز در این آئین با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: اول مهر آغاز سال تحصیلی را به همه طالبان علم و دانش تبریک می‌گوییم و خوشحال هستیم که در نخستین روز سال تحصیلی جدید، هزارمین کلاس درس بنیاد برکت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم رئیسی افزود: بنیاد برکت هم‌اکنون 407 مدرسه در مناطق محروم در دست احداث دارد که شامل 1726 کلاس درس است و امروز هزارمین کلاس درس از این مجموعه در بوشهر افتتاح شد.

وی اضافه کرد: بیش از 72 میلیارد تومان اعتبار برای احداث این فضاهای آموزشی تخصیص داده شده است و امیدوار هستیم شاهد رشد و موفقیت دانش‌آموزان در سراسر ایران اسلامی باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با تلاش‌های انجام شده هر دو روز یک کلاس درس توسط بنیاد برکت در مناطق محروم احداث شده است.

استاندار بوشهر نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه و ایثار و شهادت و شجاعت است و همواره باید این ایام را گرامی بداریم.

فریدون حسن‌وند با تقدیر از زحمات بنیاد برکت در اهدای این مدرسه به استان بوشهر، گفت: مردم استان بوشهر با تلاش در جهاد علمی و جهاد اقتصادی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

وی از افتتاح مدرسه جدید در شهر شنبه خبر داد و ابراز داشت: تا ساعاتی دیگر زنگ مهر در شنبه به صدا در می‌آید و پیام زندگی و امید و سرافرازی مردم استان بوشهر را به سراسر دنیا ارسال می‌کند.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول