اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

زنگ ایثار در مدرسه شاهد گچساران به صدا درآمد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس زنگ ایثار با حضور مسئولان گچسارانی در مدرسه شاهد این شهرستان به صدا درآمد.

زنگ ایثار در مدرسه شاهد گچساران به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران صبح امروز و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مسئولان این شهرستان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، زنگ ایثار در مدرسه شاهد این شهرستان به صدا در آمد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم ضمن گرامیداشت ماه مهر، فصل بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از جان‌گذشتگی و ایثار بسیاری از جوانان ایران اسلامی در قالب رزمندگان، جانبازان، آزادگان و شهدا سبب پیروزی انقلاب اسلامی و فراهم شدن زمینه و بستر رشد و تعالی ایران اسلامی به ویژه در حوزه‌های علم و کسب تحصیل شده است.

مرادی افزود: در ابتدای شکل‌گیری انقلاب که اعتقاد بسیاری از دشمنان بر اضمحلال ارتش بود و سپاه نیز شکل نگرفته و بسیج نیز در حد برنامه‌های داوطلبانه ساماندهی نشده‌ فعالیت داشت، دشمن تصمیم گرفت برای جبران شکست‌های تاریخی خود به ایران اسلامی حمله کند.

وی تصریح کرد: عنایت خداوند، امام عصر(عج)، رشادت بسیجیان و دفاع جانانه مردم و  هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل سبب پیروزی ایران اسلامی علیه جبهه هماهنگ استکبار شد و به فرموده امام راحل این جنگ نیز به دانشگاه و مدرسه‌ای بزرگ تبدیل شد تا در این دانشگاه بزرگ، ایثار، شهادت، شهامت، غیرت و دیانت آموزش داده شود.

مرادی با اشاره به نامگذاری شعار امسال دفاع مقدس با عنوان« درس‌ها و عبرت‌های بازمانده از هشت سال دفاع مقدس» اظهار کرد: یکی از درس‌های هشت سال دفاع مقدس این بود که با قدرت و بسیج مردمی می‌توان کشوری را که از نظر نظامی نیز آسیب دیده است به پیروزی رساند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: امسال ما نیز کلاس‌های درس را با درس‌های دفاع مقدس آغاز می‌کنیم و بازگشایی مدارس را با این درس‌ها به فال نیک می‌گیرم.

انتهای پیام/82001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول