اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد:

اداره نوسازی مدارس ساخت سالن ورزشی مدرسه غرق‌آباد را سرعت دهد

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد خواستار سرعت ‌بخشی به پروژه سالن ورزشی مدرسه آزادی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس شد.

اداره نوسازی مدارس ساخت سالن ورزشی مدرسه غرق‌آباد را سرعت دهد

ابوالفضل باباشلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سال گذشته با کمک یک فرد خیر پروژه ساخت مدرسه آزادی غرق‌آباد که بیش از چهار سال به صورت نیمه کاره رها شده بود، مجددا کلید خورد.

وی تصریح کرد: عملیات بازسازی این مدرسه 12 کلاسه به همت خانواده مرحوم حبیب نیکو و کمک‌های خیرخواهانه فرزندانش آغاز و هم اکنون مراحل پایانی را طی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد ادامه داد: این مدرسه که تعطیلی چهار ساله آن مشکلات بسیاری را برای والدین و دانش‌آموزان غرق‌آبادی ایجاد کرد در حال حاضر مراحل پایانی را طی می‌کند و ظرف چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

باباشلو با بیان اینکه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مسئولیت ساخت سالن ورزشی این مجموعه را بر عهده داشته است، گفت: متاسفانه با وجود اینکه خانواده این خیر بیش از آنچه تعهد کرده بودند، برای ساخت این مدرسه هزینه کردند، می‌طلبد اداره کل نوسازی نیز هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل سالن ورزشی اقدام کرده و آن را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد.

وی در پایان از خانواده خیر برادران نیکو بابت ساخت این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/87003/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول