اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت محیط زیست جوین خبر داد

ساماندهی پسماندهای بخش عطامک در آینده نزدیک

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان جوین از ساماندهی زباله‌گاه بخش عطامک در آینده نزدیک خبر داد.

ساماندهی پسماندهای بخش عطامک در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، قاسم دستورانی اظهار داشت: پیرو مذاکرات و نشست‌های متعدد در خصوص مکان‌یابی محل دفن بهداشتی پسماندهای بخش عطامک،‌ صورتجلسه‌ای در بخشداری مربوطه به امضا رسید که طی آن مقرر شد نظر به مرکزیت روستای حکم‌آباد، مکان دفع بهداشتی زباله‌ها، کوه‌ها و ارتفاعات شمالی آن باشد.

رئیس حفاظت محیط زیست جوین افزود: مکان یاد شده از نزدیکترین منزل مسکونی در حکم‌آباد، پنج کیلومتر فاصله دارد و در مسافت چهار کیلومتری کال شور واقع شده است.

وی ادامه داد: طی مصوبات این نشست،‌ نقشه توپوگرافی به زودی توسط اداره منابع طبیعی این شهرستان به منظور طی مراحل بعدی به ادارات مرتبط ارسال خواهد شد.

دستورانی خاطرنشان کرد: در این نشست که با حضور بخشدار عطامک، تعاونی دهیاران این بخش و نیز نمایندگانی از بهداشت محیط، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهادکشاورزی، نیروی انتظامی شهرستان و نماینده امور آب سبزوار برگزار شد اختصاص زمینی به مساحت 2 هکتار به تصویب رسید.

انتهای پیام/2202/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول