اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود:

گهر با تلاش‌های مدیریت باشگاه سر پا ایستاده است

سرپرست فرمانداری دورود عملکرد مدیرعامل باشگاه گهر را مثبت دانست و گفت: با تلاش‌های مدیریت باشگاه، گهر همچنان سر پا ایستاده است.

گهر با تلاش‌های مدیریت باشگاه سر پا ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حسن احمدی شامگاه یک‌شنبه در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی کردن شرایط فعلی تیم گهر، گفت: تیم فوتبال گهر دورود لرستان که در این فصل با سرمربیگری محمد احمدزاده بسته شده، نسبت به سنوات گذشته محاسنی دارد که جای امیدواری است.

وی افزود: از این محاسن می‌توان به کادر مدیریتی و سرپرستی و همچنین کادر فنی اشاره کرد که بیش از سابق از نیروهای بومی استفاده نموده و مهم‌تر از آن تعدادی از بازیکنان مستعد در رده‌های سنی امید و جوانان به این تیم اضافه شده‌اند که مایه امیدواری است و مهم‌تر از همه این است که این تیم در شهرستان دورود ساکن شده و تمرینات خود را در این شهر پیگیری می‌کند.

سرپرست فرمانداری دورود خاطرنشان کرد: اسکان تیم در دورود باعث می‌شود، تا از خستگی‌های ناشی از رفت و آمدهای فراوان اثری در تیم نباشد و تنها این تیم برای بازی‌های خارج از خانه رفت و آمد کند و این موضوع باعث می‌شود، تا در مجموع هزینه‌های کمتری به تیم تحمیل شود.

این مسئول افزود: لذا در مجموع بسیار امیدوار هستیم که تیم گهر دورود در فصل جاری بتواند نتایج خوبی کسب کند که اینجا جا دارد، از زحمات مدیرعامل محترم باشگاه گهر دورود و همه کسانی که پیگیر رفع مشکلات این تیم هستند، به دلیل آنکه توانستند این تیم را سر پا نگه دارند، تقدیر و تشکر کنم.

احمدی با ابراز خرسندی از پرداخت بدهی‌های باشگاه گهر توسط حسین هدایتی، متذکر شد: باید از همه افرادی که از نظر مالی، پس از آنکه مشکلاتی که برای این تیم به دلیل نبود اسپانسر به وجود آمد حمایت مالی کردند، مثل شهرداری و شخص حسین هدایتی که در این مقطع کوتاه چندین میلیارد تومان به تیم گهر کمک مالی کردند، تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول