اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری:

مرحوم معافی از بدو تأسیس خبرگزاری فارس در مازندران تا مرز بالندگی ‌آن را همراهی کرد

سرپرست مرکز روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: مرحوم معافی از بدو تأسیس خبرگزاری فارس در مازندران تا مرز بالندگی، ‌آن را همراهی کرد و اینک یاران و همکاران سخت‌کوش و عموم مردم فهیم استان و اصحاب قلم را در غمی عظیم فروبرده است.

مرحوم معافی از بدو تأسیس خبرگزاری فارس در مازندران تا مرز بالندگی ‌آن را همراهی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس عقیل امامی سرپرست مرکز روابط عمومی و رسانه نهاد ریاست‌ جمهوری طی پیامی درگذشت مرحوم معافی خبرنگار و سرپرست خبرگزاری فارس در ساری را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:   

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی همکار ساعی و متعهد مرحوم جابر معافی واصل و موجب تأثیر شدید گردید.

بی‌تردید آن مرحوم در زمره خدمتگزاران بی‌ادعا بود که با اهتمام مجاهدانه در عرصه اطلاع‌رسانی و رسانه نقش ماندگار خود را در تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی جامعه به ثبت رسانید.

مرحوم معافی از بدو تأسیس خبرگزاری فارس در مازندران تا مرز بالندگی، ‌آن را همراهی کرد و اینک ناباورانه خبر عروج خود را در فضای رسانه‌ای کشور منعکس نموده و یاران و همکاران سختکوش و عموم مردم فهیم استان و اصحاب قلم را در غمی عظیم فرو برده است.

اینجانب که سال‌های متمادی از سلوک اخلاقی و تقوای مثال‌زدنی آن یار گران‌سنگ بهره‌های فراوان برده‌ام ضمن تسلیت این ضایعه غم‌انگیز به جامعه رسانه‌ای و فعالان مطبوعاتی مازندران به‌ویژه همکاران پرتلاش در خانه مطبوعات استان و خاصه همسر گرامی و فرزندان و خانواده داغدارش، علو درجات روح آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی بازماندگان واقعه را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول