اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گناباد:

تنها 10 درصد مدارس گناباد هوشمند هستند/ به کمک خیّرین نیازمندیم

مدیر آموزش و پرورش گناباد با اشاره به اینکه تنها 10 درصد مدارس این شهرستان هوشمندسازی شده‌اند، گفت: از خیرین تقاضا داریم در این امر خیر مدارس را یاری کنند.

تنها 10 درصد مدارس گناباد هوشمند هستند/ به کمک خیّرین نیازمندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی اظهار داشت: همزمان با سی ویکم شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، جشن شکوفه‌های باغ تعلیم و تربیت در فضای معنوی امامزاده سلطان محمدعابد(ع) کاخک به اتفاق اولیاء و مربیان برگزار شد.

وی افزود: در شهرستان گناباد بیش از هفت هزار و 900 نفر دانش آموز دوره ابتدایی وجود دارد که این تعداد با سال گذشته تغییری نداشته است.

وی گفت: امسال 1460 دانش‌آموز در کلاس اول پذیرش و به تحصیل مشغول می‌شوند.

وی افزود: از آنجا که تابستان گذشته برای معلمین مدارس ابتدایی این شهرستان 30 تا 280 ساعت آموزش ضمن خدمت ارائه شده، هیچ معلمی بدون آموزش در کلاس‌های درس حضور نخواهد داشت.

خاکستانی بیان داشت: تعداد یک هزار و 460 دانش‌آموز کلاس اولی این شهرستان سال تحصیلی جدید خود را در کنار مرقد امامزاده سلطان محمد عابد کاخک آغاز کردند که برای این تعداد دانش آموز 100 مدرسه و 498 کلاس مناسب پیش‌بینی شده است.

وی افزود: 36 درصد دانش آموزان کلاس اولی در مناطق روستایی و 64 درصد در مدارس مناطق شهری این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: مدیریت آموزش و پرورش با برگزاری جلسات مستمر با حضور کارشناسان مجرب و استفاده از تجارب ارزنده فرهنگیان پذیرای کلیه دانش آموزان در اولین روز سال تحصیلی بود.

خاکستانی گفت: تعداد 8140 دوره کتب درسی دانش آموزان مقطع ابتدایی و پیش دانشگاهی نیز در این شهرستان توزیع شده است.

خاکستانی بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته تنها 10 درصد مدارس این شهرستان هوشمندسازی شده و برای هوشمندسازی همه مدارس به اعتبارات مناسب نیاز است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: با توجه به اینکه بودجه‌های دولتی برای هوشمند سازی مدارس این شهرستان اندک است و از خیرین تقاضا داریم در این امر خیر مدارس را یاری کنند.

انتهای پیام/2202/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول