اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

جشن شکوفه‌ها در خرم‌آباد برگزار شد

با حضور معاون پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش جشن شکوفه‌ها در خرم‌آباد برگزار شد.

جشن شکوفه‌ها در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مراسم جشن شکوفه‌ها در خرم‌آباد ظهر امروز با حضور محمد رفیع‌پور معاون پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان لرستانی برگزار شد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: جشن شکوفه‌ها طی سال تحصیلی جاری با حضور 28 هزار و 711 دانش‌آموز کلاس اولی در سطح استان لرستان برگزار شد.

حجت‌الله کلانتری افزود: برگزاری جشن غنچه‌ها ویژه پیش دبستانی‌ها در استان لرستان برگزار شده و در این راستا نیز در استان لرستان 13 هزار و 55 پیش دبستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: فردا زنگ بازگشایی مدارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان در آموزشگاه بحرالعلوم خرم‌آباد نواخته می‌شود.

در این مراسم رئیس گروه آموزش ابتدایی لرستان گفت: در سال تحصیلی جدید 152 هزار و 859 دانش‌آموز در مدارس ابتدایی لرستان مشغول به تحصیل می‌شوند.

ناصر چنگایی افزود: در حال حاضر 28 هزار و 711 دانش‌آموز پایه اول در مدارس لرستان و 13 هزار و 55 دانش‌آموز در پیش دبستانی‌های استان مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: همچنین در مجموع 7 هزار و 583 کلاس در مدارس استان در قالب 2 هزار و 489 مدرسه در سال تحصیلی 93-92 برگزار می‌شود.

رئیس گروه آموزش ابتدایی لرستان گفت: امسال تعداد 285 هزار و 904 دانش‌آموز در لرستان ثبت نام شده است.

چنگائی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 142 مدرسه پیش دبستانی در استان فعال است.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول