اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

سال آینده تمام مدارس نیشابور یک نوبت می‌شود

معاون مدیرکل استان و مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: سال آینده تمام مدارس نیشابور یک نوبت می‌شود.

سال آینده تمام مدارس نیشابور یک نوبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدیوسف سپهری‌راد ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان گفت: شرایط شهرستان برای نواخته شدن زنگ ایثار و مهر و حضور 60 هزار نفر دانش‌آموز فراهم شده است.

وی با بیان این‌که دبیرستانی ویژه دانش‌آموزان دختر متاهل راه‌اندازی شده است، ادامه داد: برای تامین امنیت دانش‌آموزان، دبیرستان دخترانه در منطقه آسیب‌زا تعطیل شد و به منطقه‌ای امن انتقال یافت.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به کسب موفقیت‌های علمی و ورزشی دانش‌آموزان نیشابور یادآور شد: 80 کلاس درس در قالب پنج پروژه آموزشی در آستانه آغاز سال تحصیلی تحویل این اداره می‌شود.

وی با بیان این‌که بار اصلی جنگ روی دانش‌آموزانی بود که از کلاس‌های درس راهی جبهه‌های دفاع مقدس شدند، یادآور شد: بیش از 257 شهید معلم و دانش‌آموز شهید از نیشابور تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

سپهری‌راد با بیان این‌که همه باید نگران‌ تربیت دانش‌آموزان و به عبارتی تضمین آینده کشور باشیم، تصریح کرد: بیش از 6 هزار نفر از دانش‌آموزان نیشابوری در سال تحصیلی گذشته توسط اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول