اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان انتقال خون خراسان رضوی خبر داد

تغییر ساعات پذیرش پایگاه‌های اهدای خون

سازمان انتقال‌ خون خراسان رضوی از تغییر ساعت پذیرش پایگاه‌های اهدای خون با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور خبر داد.

تغییر ساعات پذیرش پایگاه‌های اهدای خون

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی برای رفاه حال داوطلبان گرامی اهدای خون و استفاده بهینه از امکانات موجود با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور در نیمه دوم سال جاری، ساعت پذیرش پایگاه‌های اهدای خون تغییر یافت.

بنابراین گزارش از اول مهرماه  زمان پذیرش پایگاه‌های اهدای خون در نوبت صبح از ساعت 7:45 الی 12:45 ( پنجشنبه ها الی 12:15 ) و در نوبت عصر از ساعت 14 الی 18:30 (پنجشنبه ها الی 18) اعلام شده است.

پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی و پایگاه اهدای خون امید واقع در خیابان شیرازی همه روزه به غیر از ایام تعطیل، صبح و عصر فعال می‌باشد.

همچنین پایگاه‌های اهدای خون میلاد واقع در بلوار استقلال، رضوی واقع در باب‌الرضا (ع)، مهر واقع در بلوار ابوطالب و شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی منطقه قاسم‌آباد همه روزه به غیر از ایام تعطیل، فقط در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان عزیز اهدای خون می‌باشند.

روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی ضمن اعلام نیاز به همه گروه‌های خونی، از کلیه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) دعوت کرد تا علی‌رغم مشکلات و گرفتاری های روزمره با مراجعه به پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافته و در بهبود ذخایر حیاتی فراورده‌های خونی اهتمام ورزند.

در این گزارش شرایط عمومی اهدای خون سن بین 18 تا 60 سال، وزن حداقل 50 کیلوگرم، رعایت حداقل فواصل اهدای خون بمدت هشت هفته و به همراه داشتن کارت ملی اعلام شده است.

انتهای پیام/2202/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول