اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی:

جابر معافی اعتقاد عملی به فعالیت رسانه‌ای متعهد داشت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه وسوادکوه شمالی با تسلیت درگذشت سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران، گفت: جابر معافی اعتقاد عملی به فعالیت رسانه‌ای متعهد داشت.

جابر معافی اعتقاد عملی به فعالیت رسانه‌ای متعهد داشت

میثم قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر اینکه خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند و فعالیت‌های آنان نقش برجسته‌ای در افزایش آگاهی عمومی و پیگیری مشکلات و تقویت استعدادها دارد، گفت: خبر درگذشت سرپرست جوان و پرتلاش خبرگزاری فارس در استان مازندران باعث غم و اندوه فعالان رسانه‌ای و فرهنگی و هنری استان شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه تعهد و به روز و دقیق بودن و صحت اخبار از شاخص‌های مهم فعالیت‌های رسانه‌ای است، افزود: خبرگزاری فارس جایگاه رفیعی را در بین رسانه‌های استان مازندران به خود اختصاص داده است که مدیریت جابر معافی نقش مهمی در این راستا بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه ارتباط مسئولان با رسانه‌ها باید دو سویه باشد و خبرنگاران باید با نگاهی عمیق به توانمندی‌ها و فعالیت‌ها و مشکلات جامعه به پیگیری و تحلیل مسائل هم بپردازند، یادآوری کرد: خبرگزاری فارس استان مازندران کارنامه موفقی در بیان انتقادات منصفانه و انعکاس مستمر و گسترده اخبار داشته است.

قربانی، درگذشت سرپرست خبرگزاری فارس در استان مازندران را ضایعه‌ای برای فعالان رسانه‌ای مازندران توصیف و تصریح کرد: حضور حدود 10 ساله در خبرگزاری فارس و سخنگوی خانه مطبوعات و سرپرست روزنامه رسالت بخشی از فعالیت جابر معافی در استان مازندران بوده است که بیانگر تلاش و تعهد و اعتقاد عملی به فعالیت رسانه‌ای متعهد است.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول